اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور پیامی صورت گرفت

تقدیر آیت‌الله حسینی بوشهری از حضور پرشکوه ملت

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با صدور پیامی ضمن تبریک حضور پرشکوه و به یاد ماندنی مردم در پای صندوق‌های رأی برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد.

تقدیر آیت‌الله حسینی بوشهری از حضور پرشکوه ملت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری آمده است: حضور پرشکوه و هوشمندانه ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران سرافراز در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه دیگری را در تاریخ زرین انقلاب اسلامی رقم زد و بار دیگر ثابت کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه‌ای الهی و پشتوانه‌ای مردمی دارد.

در ادامه این پیام آمده است: خلق این حماسه شورانگیز سیاسی که با تأسی به رهنمودهای داهیانه‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) صورت گرفت، عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه بین‌الملل تحکیم بخشید و دشمنان آن را مأیوس کرد.

در این پیام افزوده شده است:‌ حوزه‌های علمیه با سپاس از درگاه الهی و شکر نعمت وجود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی) از آحاد مردم شریف و انقلابی و کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا که در خلق این شور انقلابی و حماسه سیاسی سهم وافری داشتند، قدردانی کرده و به رئیس جمهوری منتخب جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی که مورد اعتماد ملت قرار گرفته‌اند، تبریک گفته و امید داریم با الهام از آموزه‌های مکتب و آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و مراجع عظام تقلید بتوانند در راستای احیاء ارزش‌های اسلامی و فرهنگ دینی و عمل به وعده‌ها و خدمت به مردم شریف و بزرگوار و دفاع از حقوق مسلم آنان و پاسداری از خون شهداء و اعتلای کلمة‌الله در عرصه داخلی و خارجی موفق باشند.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول