اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام فرمانداری البرز

اعضای شوراهای اسلامی شهرستان البرز مشخص شدند

با اعلام فرمانداری البرز، اعضای شورای اسلامی شهرهای الوند، محمدیه، شریفیه و بیدستان مشخص شدند.

اعضای شوراهای اسلامی شهرستان البرز مشخص شدند

فرماندار البرز پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز استان قزوین اظهار داشت: علی رضایی‌جهانی با 9 هزار و 598 رأی، حبیب‌الله مولایی با هفت هزار و 164 رأی، علیرضا خمسه با شش هزار و 309 رأی، علی قدمی با شش هزار و 306 رأی به شورای اسلامی شهر الوند راه یافتند.

غلامرضا حسن‌پور با اشاره به راه‌یابی اباذر عالمی با پنج هزار و 41 رأی و ایوب قلی‌زاده چمتویی با چهار هزار و 642 رأی به شورای این شهر افزود: همچنین کرم اوسطی با چهار هزار و 479 رأی، محمد رفائی نژاد با چهار هزار و 379 رأی و شعبان حسنی ریسنی با چهار هزار و 324 رأی دیگر افرادی هستند که به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر الوند انتخاب شدند.

حسن‌پور ادامه داد: مقصود مقدم با چهار هزار و 318 رأی، موسی مداح با چهار هزار و 203 رأی، علیرضا سلطان‌شاه با چهار هزار و 112 رأی و سیدمهدی موسوی‌نژاد دریاکناری با چهار هزار و 60 رأی اعضای علی‌البدل شورای این شهر شدند.

نتیجه انتخابات شورای شهر محمدیه

رئیس ستاد انتخابات شهرستان البرز خاطرنشان کرد: در شهر محمدیه علی‌یار حسنی با سه هزار و 582 رأی بیشترین آمار را به خود اختصاص داد و زهرا قلی‌خانی با سه هزار و 575 رأی، علی کاظمی با سه هزار و 332 رأی و میکائیل سلمانی با سه هزار و 122 رأی از این پس در شورای اسلامی این شهر به مردم خدمت می‌کنند.

حسن‌پور اذعان کرد: نگهدار سمیعی‌پور با دو هزار و 933 رأی، فریدالدین ایوبی با دو هزار و 919 رأی و قاسم نجف‌پور با دو هزار و 799 رأی دیگر اعضای اصلی شهر محمدیه هستند.

وی یادآور شد: شمس‌الله غلامی وناشی با دو هزار و 796 رأی، علی‌اصغر کیانی با دو هزار و 539 رأی و نرگس موسی‌زاده با دو هزار و 497 رأی به عنوان  اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

اسامی راه‌یافتگان به شورای شهر شریفیه

این مسئول در خصوص اعضای شورای اسلامی شهر شریفیه با اشاره به اینکه امسال به دلیل افزایش جمعیت این شهر تعداد اعضای شورای اسلامی آن از پنج به هفت نفر افزایش یافت، عنوان کرد: فاطمه خمسه با سه هزار و 455 رأی بیشترین رأی را داشت و آیت نظری‌اصل با سه هزار و 190 رأی، حسن بهتویی با سه هزار و 106 رأی و روح‌الله احمدی الموتی با دو هزار و 537 رأی دیگر برگزیدگان مردم شهر شریفیه بودند.

حسن‌پور بیان کرد: حیدر محمدحسن‌لی با دو هزار و 338 رأی، معصومه بهرامی با دو هزار و 138 رأی و بخش‌علی فرمانی با دو هزار و 14 رأی بقیه اعضای شورای این شهر را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: علی‌اکبر کرمی با یک هزار و 737 رأی، حسین بابایی اقدم با یک هزار و 735 رأی و حسین شریفی‌تبار با یک هزار و 603 رأی اعضای علی‌البدل شورای شهر شریفیه هستند.

اعضای شورای اسلامی شهر بیدستان

وی در خصوص اعضای شورای شهر بیدستان گفت: علیرضا بیات با سه هزار و 312 رأی، ابراهیم فرزان‌مهر با دو هزار و 851 رأی و علی سلمی‌پور ریسن با دو هزار و 435 رأی به عنوان اعضای شورای اسلامی این شهر مشخص شدند.

فرماندار البرز با بیان اینکه حسن زارع‌پور با دو هزار و 159 رأی و سیدابوالفضل بذرگری با دو هزار و 129 رأی دیگر اعضای اصلی شورای شهر بیدستان هستند، تصریح کرد: سیدجلال حمزه‌لو با یک هزار و 741 رأی و مهرداد کاویان‌فر با یک هزار و 700 رأی هم اعضای علی‌البدل شورای این شهر شدند.

انتهای پیام/77011/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول