اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت بیش از 122 هزار نفر از مردم پاکشت

مشارکت بیش از 70 درصدی مردم پاکدشت در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت از شرکت 122 هزار و 283 نفر از واجدین شرایط رای دادن در شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

مشارکت بیش از 70 درصدی مردم پاکدشت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران مردم مومن، ولایی و همیشه در صحنه شهرستان پاکدشت با حضور پرشور در صحنه انتخابات بار دیگر حماسه آفریدند.

دشمنان نظام که با توطئه‌های فراوان به‌دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات بودند، این بار نیز مردم شهیدپرور شهرستان پاکدشت دوشادوش ملت غیور ایران اسلامی با حضور پرشور خود ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری بار دیگر به ندای مقتدای خود لبیک گفتند.

مردم غیور ایران اسلامی با حضور پرشور خود 123 هزار و 277 برگ رای در صندوق‌های رای انداختند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: از مجموع آرای جمع‌آوری شده در صندوق‌های انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان پاکدشت 122 هزار و 283 رای صحیح بود و میزان مشارکت در این شهرستا بیش از 70 درصد است.

عین‌الله تاجیک گفت: از مجموع آرای صحیح ماخوذه 51 هزار و 367 رای و حدود 43.24 درصد به‌نام حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن روحانی و 37 هزار  و 89 رای هم که حدود 31.3 درصد است برای محمدباقر قالیباف بود.

وی در ادامه بیشترین آرای جمع آوری شده پس از این دو نامزد را مربوط به سعید جلیلی با 12 هزار و 912 رای و حدود 10 درصد اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت عنوان کرد: محسن رضایی با 8 هزار و 687 حدود 7 درصد و علی‌اکبر ولایتی با 6 هزار و 545 رای 5 درصد و در نهایت سیدمحمد غرضی هم با 2 هزار و 108 رای حدود یک درصد از مجموع آرای رای‌دهندگان پاکدشتی را به خود اختصاص دادند. 

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول