اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر اسرائیلی عنوان کرد

نتیجه انتخابات ایران اسرائیل را متضرر می‌کند

رژیم صهیونیستی در نخستین واکنش به انتخاب حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» به عنوان رئیس جمهور ایران تاکید کرد که انتخاب وی به کاهش تحریم‌ها علیه ایران منجر می‌شود.

نتیجه انتخابات ایران اسرائیل را متضرر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، «گیلاد ایردان» وزیر دفاع شهری رژیم صهیونیستی گفت که انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران نتایج منفی برای اسرائیل به همراه خواهد داشت زیرا فشارهای بین‌المللی بر برنامه هسته‌ای ایران را کاهش خواهد یافت.

این وزیر صهیونیست که از نزدیکان به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است، در مصاحبه با کانال دهم تلویزیون این رژیم تصریح کرد که انتخاب روحانی کاهش‌ فشارها و تحریم‌ها علیه ایران را به دنبال خواهد داشت.

«شائول موفاز» رئیس سابق حزب کادیما و وزیر جنگ سابق این رژیم نیز گفت که ایرانی‌ها با این انتخاب تمایل خود برای تغییر را اعلام کردند اما از دیدگاه اسرائیل هرگز تغییر مهمی رخ نخواهد داد نه در عرصه برنامه هسته‌ای نه حمایت از حزب‌الله و نه سیاست ایران در قبال بحران سوریه.

این در حالی است که پیش از اعلام پیروزی روحانی در انتخابات، «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر تشدید تحریم‌ها علیه ایران تاکید کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول