اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد حجت‌الاسلام روحانی در خراسان‌رضوی:

هر نوع فراخوان خارج از چارچوب ستاد حجت‌الاسلام‌ روحانی مورد تأیید نیست

مسئول ستاد روحانی در خراسان‌رضوی در بیانیه‌ای اعلام کرد: تبعیت از قانون و احترام به نظم جامعه از اصول بنیادین «دولت تدبیر و امید» است و هر نوع اقدام خارج از قانون و برخلاف آرامش جامعه پذیرفتنی نیست.

هر نوع فراخوان خارج از چارچوب ستاد حجت‌الاسلام‌ روحانی مورد تأیید نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام علی عسگری در این بیانیه که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت؛ اظهار داشت: حضور گسترده و فراگیر ملت بزرگ و حماسه خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی در پای صندوق‌های رأی یک بار دیگر سبب شادی و سرافرازی دلسوزان نظام و یأس و ناامیدی دشمنان شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌شک تدبیر داعیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مساعی ارزشمند مراجع عظام تقلید و بزرگان علمی کشور و عزیزان برخوردار از محبوبیت مردمی آقایان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی و محمدرضا عارف کاندیدای اخلاق‌مدار و سایر کاندیداهای ارجمند در خلق حماسه حضور نقش اثرگذار و فراموش ناشدنی داشت.

این بیانیه می‌افزاید: ستاد جناب آقای روحانی ضمن تشکر صمیمانه از شما مردم به‌ویژه جوانان و مسئولان دست‌اندرکار برگزاری انتخابات اعلام می‌دارد، جشن پیروزی حسن روحانی پس از اعلام نتایج انتخابات از طریق مراجع ذی‌صلاح به صورت رسمی برگزار می‌شود و هر نوع فراخوان خارج از چهارچوب ستاد مورد تایید نبوده و عواقب آن متوجه کسانی است که با آن مبادرت کنند.

این بیانیه می‌افزاید: نظر به مطالب گفته شده تاکید می‌شود که تبعیت از قانون و احترام به نظم جامعه از اصول بنیادین "دولت تدبیر و امید" است و هر نوع اقدام خارج از قانون و برخلاف آرامش جامعه هرچند که به نام جشن پیروزی کاندیدای منتخب و مقبول ملت باشد پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/70005/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول