اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشخص شدن آرا

طرفداران منتخبان شورای اسلامی فاروج به سرور پرداختند

با مشخص شدن آرای چهارمین انتخابات شورای اسلامی شهر فاروج جمع کثیری از طرفداران منتخبان مردم در شورای اسلامی این شهر به جشن و سرور پرداختند.

طرفداران منتخبان شورای اسلامی فاروج به سرور پرداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از فاروج، عصر امروز شنبه اعضای ستادها و طرفداران نامزدهای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر فاروج که موفق به کسب رای مردم و راهیابی به شورای اسلامی شهر شدند پس از نتایج آرا و مسجل شدن پیروزی این نامزدها با جعبه‌های شیرینی و گل به میان مردم آمده و شادی خود را با آنان تقسیم کردند.

مراسم جشن و شادی به ویژه در محل ستاد های انتخاباتی نامزدهای پیروز در این انتخابات پررنگ‌تر بود و مردم گروه گروه برای عرض تبریک به اعضای جدید شورای اسلامی شهر به این مکان‌ها مراجعه می‌کردند.

در فاروج 21 نفر برای تصاحب 5 کرسی شورای شهر با یکدیگر به رقابت پرداختند که مردم این شهرستان 5 نفر را در این دوره از انتخابات برای شورای اسلامی شهر شیروان برگزیدند.

آقایان رجبعلی ایزدجو 2 هزار و 559، علی توافقی 2 هزار و 151، علیرضا صفدری یک هزار و881، میرعلی رجعتی یک هزار و764، یدالله شعف‌جو یک هزار و 390 به عنوان اعضای اصلی و آقایان مهدی عطاران یک هزار و 316 و براتعلی خوش‌منظر یک هزار و 261 رای به عنوان اعضای علی‌البدل اول و دوم شورای شهر فاروج انتخاب شدند.

انتهای پیام/63002/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول