اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

حضور حداکثری ایرانیان در 24 خرداد دشمن‌شکن بود

امام جمعه موقت اصفهان گفت: حضور حداکثری ملت ایران در 24 خرداد ماه امسال در پای صندوق‌های رأی برای بیگانگان دشمن‌شکن و برای خودی‌ها درس‌آموز و عبر‌ت‌آموز بوده است.

حضور حداکثری ایرانیان در 24 خرداد دشمن‌شکن بود

محمدتقی رهبر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی ولایت‌مداری و پایبندی خود را به اسلام و انقلاب ثابت کردند، اظهار کرد: ملت ایران با وحدت، هم‌دلی، انسجام و ولایت‌مداری در پای صندوق‌های رأی حاضر شد و حماسه‌ای سیاسی را برای کشور خلق کرد.

وی با بیان اینکه خلق حماسه‌ای سیاسی از مهم‌ترین خواسته‌های رهبر معظم انقلاب به شمار می‌رود، اضافه کرد: ملت ایران در روز گذشته با لبیک به دعوت رهبری در پای صندوق‌های رأی حضور یافت و به این خواسته رهبری جامه عمل پوشاند.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات قابل قدر‌دانی است، تصریح کرد: دولت و مسئولان باید قدر‌دان حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی برای خلق حماسه‌ای بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید فارغ از جناح‌گرایی به اداره کشور بپردازد، ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید براساس شایسته سالاری به اداره امور کشور بپردازد و نیرو‌های شایسته را برای دولت خود برگزیند.

رهبر با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده نباید مردم را وارد جناح بازی و سیاسی بازی‌های خود کند، تاکید کرد: مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی پاسخ مثبتی به ولایت فقیه دادند و حضور حماسی مردم در انتخابات خط بطلانی بر دسیسه‌ها و شیطنت‌های دشمنان کشیده است.

وی 24 خرداد ماه امسال را روز جشن پیروزی نظام و انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: ملت ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات خواب‌های آشفته دشمنان را آشفته‌تر کردند و مقاومت خود را برای دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی به جهانیان نشان دادند.

انتهای پیام/63004/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول