اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد و جامعه شناس اصفهانی:

وجود مراکز مختص به بانوان باید افزایش یابد

استاد و جامعه شناس اصفهانی گفت: با توجه به اهداف گسترده‌ای که زنان در جامعه دارند، باید وجود مراکز مختص زنان در جامعه باید توسعه یابد.

وجود مراکز مختص به بانوان باید افزایش یابد

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: زنان در جامعه امروز به دلیل دارا بودن روحیات لطیف و آسیب پذیر و همچنین عهده دار بودن وظایف خطیر در جامعه نیازمند امکانی مختص به خود برای بازیابی نشاط و آرامش خاطر هستند.

وی افزود: بانوان در جامعه به نشاط و انرژی مضاعفی  نسبت به سایرین احتیاج دارند، در همین راستا وجود مراکز اختصاصی برای بانوان خالی از لطف نیست.

این استاد دانشگاه در ادامه عنوان کرد: استمرار در برنامه‎های مرکز بانوان و نزدیکی مسایل اجرایی با هدف‎های تعیین شده از جمله نکات مثبتی است که در این مجموعه قابل ارزیابی است

رضایی گفت: زنان باید از سطح آگاهی و نشاط بالایی نسبت به سایرین برخوردار باشند تا بتوانند از عهده مسایل خانواده به راحتی بر آیند.

استاد و جامعه شناس اصفهانی ادامه داد: با برگزاری کلاس‎های آموزشی و کارگاه‎های مختلف فن آموزی می‎توان اقدامات خوبی را در مراکز مختص بانوان رقم زد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگسراهای خانواده و همچنین امکان مربوط به بانوان در اصفهان، به انگشتان دست هم نمی‎رسد، اذعان داشت: برگزاری دوره‎های مشاوره خانوادگی، شیوه فرزند پروری، تغذیه در خانواده، کتابخوانی، گفتارها و سمینارهای مذهبی و  اردوهای آموزشی و تفریحی و ورزشی از جمله اقداماتی است که می‌توان برای بانوان ترتیب داد و به نتایج مثبتی دست یافت.

انتهای پیام/63019/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول