اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرستان مرند پیشتاز در حماسه سیاسی

مشارکت 83 درصدی مردم شهرستان مرند در انتخابات

فرماندار شهرستان مرند از میزان مشارکت 83 درصدی مردم شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خبر داد.

مشارکت 83 درصدی مردم شهرستان مرند در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهنام رضوانی ظهر امروز با اعلام اینکه مردم ولایت‌مدار شهرستان مرند پیشتاز حضور حماسه سیاسی در منطقه است گفت: شمارش انتخابات شوراهای اسلامی روستا و ریاست جمهوری در شهرستان مرند خاتمه یافته و در این دوره از انتخابات واجدین شرایط شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را 170 هزار نفر اعلام کرد و افزود از این تعداد 137هزار نفر در این دوره از انتخابات شرکت کرده بودند.

وی درباره کیفیت برگزاری انتخابات در 5 شهر مرند و 79 روستا از توابع بخش مرکزی و یامچی بیان داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های آرا بی‌نظیر بود و شاهد مشارکت 83 درصدی مردم منطقه در انتخابات بودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان مرند کار شمارش آرای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان به اتمام رسیده و بزودی در اطلاعیه‌ای از سوی ستاد انتخابات شهرستان مرند آراء نهایی به اطلاع عموم خواهد رسید. 

انتهای پیام/60002/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول