اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیامی مشترک صورت گرفت

قدردانی نماینده ولی‌فقیه و استاندار از حماسه‌سازی مردم گیلان

نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان با صدور پیامی مشترک از حضور گسترده مردم این استان در انتخابات قدردانی کردند.

قدردانی نماینده ولی‌فقیه و استاندار از حماسه‌سازی مردم گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در پیام مشترک آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و کیهان هاشم‌نیا آمده است: مردم ولایتمدار و سرافراز گیلان حضور پرشور و نشاط دیروز شما در پای صندوق‌های اخذ رأی به معنای حقیقی حماسه سیاسی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب را خلق کرد، همتی والا که موجبات شادمانی دوستداران انقلاب و یأس و ناامیدی دشمنان شد.

این پیام می‌افزاید: شما در کنار دیگر هموطنانمان برنده واقعی این انتخابات هستید و بازنده انتخابات نیز آمریکا، صهیونیسم و دنباله‌روهای آنهاست که حجم سنگین توطئه‌های امنیتی و اقتصادی و جنگ روانی آنها برای بی‌رونق کردن انتخابات به حبابی پوچ بدل شد.

این پیام تصریح می‌کند: بدون تردید این بصیرت مثال‌زدنی نشان داد که گیلانیان هوشیار با اقتدار هر چه بیشتر در مسیر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام اسلامی حرکت می‌کنند.

قربانی و هاشم‌نیا در پیام خود آورده‌اند: اینجانبان خاشعانه و با تمام وجود خداوند بزرگ را سپاس می‌گوییم و از شما ولی نعمتان انقلاب نیز که با خلق حماسه سیاسی دل رهبر فرزانه انقلاب و خانواده معظم شهدا و ایثارگران را شاد کردید تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/2300/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول