اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایرانیان! صلابت آریایی‌تان هیمنه دشمن را فرو ریخت

ایرانیان دست مریزاد بر این حضور و شکوه پابرجایتان، امروز صلابت آریایی‌تان هیمنه دشمن را فرو ریخت.

ایرانیان! صلابت آریایی‌تان هیمنه دشمن را فرو ریخت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امروز آمدیم همه‌مان پیر و جوان، از ترک و لر، آذری و بلوچ گرفته تا رشتی، جنوبی و کرد و عرب و عجم تا حقانیت خود را به اثبات برسانند که آنان هستند که سرنوشت کشورشان را رقم می‌زنند.

ایرانیان امروز گفتند روزها و آینده‌ها نثار آنها است و اینکه مردم ما می‌دانند که به راستی این موضوع صحت دارد که مردم ما همه چیز خود را فدای ایران اسلامی می‌کنند.

امروز همه نگاه‌های مردم به لیست‌های شورای شهر و انتخابات ریاست جمهوری گره خورده بود و شاید گزاف نباشد که بگویم همه نگاه‌ها به آن لیست گره خورده بود تا از میان اسامی نامزدها بهترین را انتخاب کنند و مسند پاستور و تالار شوراهای شهر را به دست آنها بسپارند.

ایرانیان دست مریزاد به غیرتتان بر تعصب پابرجایتان، بر این همه صلابت و ایستادگی و پایداری از وطنتان و درود و صد درود بر شما اصفهانی‌ها که به واقع هرگاه نظام به حضورتان نیاز داشت، پیشقراول بودید.

اصفهانی‌ها امروز با حضور خود بار دیگر دشمن را وادار به فرو آوردن سر تعظیم بر عظمت ایران اسلامی کردند و سناریوهای چندین ماهه آنها را پوچ و بی معنی گذاردند، به راستی اصفهانی‌ها به وعده خود و تکلیف الهی خود عمل کردند و اینک نوبت شما برندگان این ماراتن بزرگ است که به وعده‌هایی که در این روزها به این مردم خالص و با صفا دادید عمل کنید.

شکوه مردم و حماسه حضور آنها در میدان آزمون بزرگ و ارزشمند انتخابات به اندازه‌ای بود که ترور احمدی روشن‌ها و شهریاری‌ها را بی‌اثر کرد و این تلألؤ قله اقتدار و عزت ایران اسلامی بود که بیش از هر زمان دیگری می‌درخشید.

امروز روزی بود که همه آمده بودند از اصولگرا و اصلاح طلب، تا به فرمان رهبر فرزانه انقلابشان لبیک گویند و خون شهدایشان را ارج نهند.

به راستی شکوه حضور مردم به ویژه در شهر اصفهان مشت محکمی بر همه تهدیدها و تحریم‌های استکبار جهانی بود و لبیک عملی مردم اصفهان را برای تایید انقلاب به منصه ظهور گذاشت و خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های بدخواهان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

انتهای پیام/63001/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول