اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

انتخابات شهرضا با صلابت و امنیت برگزار شد

فرماندار شهرضا گفت: از سطح شعبه‌های اخذ رای شهرضا هیچ مورد خاصی مشاهده نشده و جریان انتخابات تاکنون با صلابت و آرامش مثال زدنی برگزار شد.

انتخابات شهرضا با صلابت و امنیت برگزار شد

سید محمدباقر محمدی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: افزایش 20 درصدی نامزدهای انتخابات شورای شهر شهرضا به عنوان یک نقطه عطف در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مطرح است.

وی ادامه داد: افزایش قابل توجه حضور جوانان در انتخابات شورای شهر حاکی از رشد و ارتقای روحیه اعتماد به نفش و خودباوری در این قشر از جامعه است.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه میانگین سنی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر شهرضا نسبت به دوره‌های گذشته کاهش محسوسی داشته است، بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته میانگین سنی نامزدها حدود 35 سال است که حاکی از عزم پولادین جوانان شهرضا برای تحقق حماسه سیاسی است.

وی یادآور شد: در بازدیدی که هئیت‌های نظارت بر انتخابات شهرستان شهرضا از سطح شعبه‌های اخذ رای داشته‌اند هیچ مورد خاصی مشاهده نشده و جریان انتخابات تاکنون با صلابت و آرامش مثال زدنی در حال برگزاری است.

محمدی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات زمینه تقویت اقتدار بین‌المللی ایران را به دنبال دارد، افزود: حضور آگاهانه مردم و توجه به معیارهای انتخاب اصلح از دیدگاه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به عنوان مهم‌ترین ملزومات تحقق یک حماسه پرشکوه به شمار می‌رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اتخاذ تمهیدات اساسی برای سرعت دهی به فرآیند اخذ رای مردم در سطح شعب گفت: بر همین اساس نسبت به افزایش میزان تعرفه‌های شعب اخذ رای اقدام شده که البته با توجه با حضور گسترده مردم در نخستین ساعات برگزاری انتخابات، تعرفه‌های شعبه اخذ رای روستای وشاره به اتمام رسیده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ارائه تعرفه‌های لازم اقدام شده است.

وی اضافه کرد: اداره ثبت احوال شهرضا تا پایان زمان رای گیری برای حل مشکلات احتمالی شهروندان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/63011/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول