اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سمنان خبر داد

جمع‏آوری 350 تن کاغذ از خیابان‌ها و معابر سطح شهر سمنان

شهردار سمنان از جمع‏آوری 350 تن کاغذ از خیابان‌ها و معابر سطح شهر سمنان به واسطه انجام تبلیغات انتخاباتی خبر داد.

جمع‏آوری 350 تن کاغذ از خیابان‌ها و معابر سطح شهر سمنان

مهدی خراسانیان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان، از جمع‏آوری بیش از 90 تن کاغذ باطله در سه شب اول تبلیغات انتخاباتی خبر داد و اظهار کرد: تا پایان انتخابات بیش از 350 تن کاغذ از خیابان‌ها و معابر سطح شهر سمنان جمع‏آوری شود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد پرسنل شهرداری سمنان در زمان انتخابات اظهار داشت: از پاکبان‏ها و سایر عوامل شهرداری که در این مدت با وجود بی‌برنامگی در شهر به خوبی وارد عرصه شده و وظایف خود را به نحو احسن انجام دادند، سپاسگزارم و مطمئناً برای زحمت این عزیزان که قابل ارزش‌گذاری نیست، پاداشی در نظر خواهیم گرفت.

شهردار سمنان تصریح کرد: از اولین شب آغاز تبلیغات، پاکبان‏های شهرداری سمنان در خیابان‌ها حضور داشتند و ساعت‌های زیادی زمان صرف شد تا پوسترها و برشورها و تبلیغات کاندیداها از خیابان‌ها و کوچه‌ها جمع‏آوری شود و مردم در زمان‌های آغازین روز سیمای شهری آشفته‏ای را شاهد نباشند.

خراسانیان تصریح کرد: به رغم گفته‌ها و شنیده‌ها، شهرداری سمنان سازمانی است که به طور مستقیم از وضع موجود آسیب دیده و هزینه‏های زیادی چه قبل از آغاز انتخابات و چه بعد از ان به این سازمان تحمیل شده است.

انتهای پیام/2249/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول