اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین شهر و میمه:

حضور مردم پیشرفت و اقتدار ایران را به دنبال دارد

امام جمعه شاهین شهر و میمه گفت: نتیجه خلق این حماسه سیاسی چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در شورای شهر و روستا سبب پیشرفت و اقتدار کشور می‌شود.

حضور مردم پیشرفت و اقتدار ایران را به دنبال دارد

حجت الاسلام مرتضی ملکیان در گفت‌وگو با فارس در شاهین شهر با اشاره به خلق حماسه سیاسی و دشمن شکن مردم اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ «من به فضل الهی برای ایجاد یک خلق حماسه سیاسی که زمینه ساز یک حماسه اقتصادی توسط مردم همیشه در صحنه ایران است امیدوارم».

وی با اشاره به حضور 80 درصدی مردم شاهین شهر و میمه در پای صندوق‌های رای افزود: نتیجه این حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای چه در زمینه انتخابات شوراها و چه در زمینه انتخابات رئیس جمهوری سبب پیشرفت و اقتدار برای ایران خواهد شد.

امام جمعه شاهین شهر با توجه به قرار گرفتن انتخابات در ماه شعبان ادامه داد: به نحوی این دو عید تلقی می‌شود یکی عید خلق حماسه سیاسی توسط مردم و دیگری عید یگانه منجی عالم بشریت که هر دو برای ما عزیز است.

وی تصریح کرد: امروز 70 میلیون ایرانی با حضور حماسی و سرنوشت ساز خود در پای صندوق‌های برای بار دیگر آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را دچار سکته فکری و روحی کردند.

انتهای پیام/63023/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول