اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی استان همدان:

تخطی مخدوش‌کننده جریان انتخابات در همدان گزارش نشده است

رئیس بازرسی استان همدان گفت: تاکنون تخطی مخدوش‌کننده جریان انتخابات در استان همدان گزارش نشده است.

تخطی مخدوش‌کننده جریان انتخابات در همدان گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن خیریانپور با حضور در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه تاکنون تخلفی که در روند انتخابات استان خدشه‌ای وارد کند، گزارش نشده است، افزود: 313 نفر در سطح استان روند انتخابات همدان را دنبال می‌کنند و اکنون نیز پیگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: در هر 10 شعبه اخذ رأی یک بازرس برای بازرسی در نظر گرفته شده است، که به طور مکرر از مراکز اخذ رأی بازدید و روند رأی‌گیری بخش‌های تابعه بازدیدهایی را داشتند.

رئیس بازرسی استان همدان اظهار کرد: از ساعت هفت صبح با تدابیر فرمانداران شهرستان‌ها صندوق‌های اخذ رأی به شعبات اعزام شد و همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح کار اخذ آرا آغاز شد.

وی با بیان اینکه تخلفات قابل بیان و مخدوش‌کننده انتخابات نداشته‌ایم، افزود: گزارش‌هایی از برخی از کاندیداها مبنی بر تخطی‌‌های انتخاباتی داشتیم که اینها به صورت موردی بررسی و پیگیری می‌شوند.

خیریان‌پور با بیان اینکه شورای تأمین شهرستان‌ها تمهیدات لازم را برای انتخابات پیش‌بینی کرده‌اند، افزود: در هر انتخاباتی سه مقطع روز قبل انتخابات، حین برگزاری انتخابات و روز پس از انتخابات و اعلام نتایج وجود دارد که تا کنون در دو مقطع مشکلی نبوده و برای مقطع پایانی نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و قانون فصل‌الخطاب برای کاندیداهاست.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار کرد: از ابتدای صبح شاهد حضور پرشور و نشاط و گسترده مردم در حوزه‌های اخذ رأی بودیم که امیدواریم حماسه سیاسی مد نظر رهبری محقق شود.

رئیس بازرسی استان همدان در پایان سخنانش اظهار کرد: بازرسان وظیفه مراقبت جریان انتخابات را بر عهده دارند و جریان انتخابات را از زمان شروع تا پایان اعلام نتیجه به شکایات رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول