اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلق حماسه انتخابات اصلح

2329 رأی اولی تویسرکان بر خلق‌ حماسه نقشی تاریخی زدند

امروز 24 خرداد ماه سال جاری 2 هزار و 329 رأی اولی تویسرکانی بر خلق حماسه ‌سیاسی با حضوری بهنگام خود نقشی تاریخی زدند.

2329 رأی اولی تویسرکان بر خلق‌ حماسه نقشی تاریخی زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، امروز جوانان دختر و پسر تویسرکانی با حضور خود بر اقتدار ایران اسلامی در سراسر گیتی با لبیک به فرمان مقتدایشان آرای خود را صندوق انداختند.

رأی اولی‌ها در خلق لحظات شور و شعور ملت ایران نخستین نقش را در راستای تعیین سرنوشت خود و کشورشان همراه و همگام با دیگر اقشار مردم با مهر تایید قانون بر انتخاب آنها در شناسنامه به عنوان سند هویتی، ایفا کردند.

رأی اولی‌ها امروز در این روز حرکتی بسیار ارزشمند را در افکار عمومی جهان به ثبت رساندند و به دشمنان انقلاب اثبات کردند که برنامه‌های رنگ و لعاب داده شده استکبار در تصمیم بر حضور و مشارکت آنها در امور زندگی فردی و اجتماعی آنها هیچ اثری ندارد.

جوانان دیروز ما با تفکر و اندیشه‌ای متعالی در دفاع و حمایت از ولایت و سرزمین پرافتخار ایران اسلامی در برابر گلوله‌های سخت دشمنان سینه سپر کردند و عزت و سربلندی را به کشور ما هدیه دادند.

این نسل قدردان امروز در تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس و پیروی از مولا و سرورشان با دستانشان بر افکار پلید و ناجوانمردانه آمریکا و متحدان آن دست رد، زدند.

در این خلق حماسه مردمی ملت ایران وجود و حضور این جوانان واقعاً به صورتی چشمگیر خودنمایی می‌کرد در جمع گروه چند نفری رأی اولی‌ها که رأی خود را دادند کناری ایستاده بودند با یک نگاه می‌شد فهمید که آنها رأی اولی هستند.

حالت ظاهری آنها وجودشان را فریاد می‌زد که چقدر این حضور آنها را به وجد آورده است.

این مشارکت اشتیاق را برای حضور در عرصه مدیریت کلان کشور برای آنها رقم می‌زند چراکه با این حرکت متعالی، محور و رویکرد آینده‌ای هدفمند برای جوانان سهیم در این حضور و خلق حماسه، تعریف می‌شود.

حضور پرشور و نشاط نسل دانش‌‌پژوه و علم‌آموز لحظه به لحظه در سند پرافتخار انتخابات 24 خرداد ماه سال به ثبت رسید و این قشر از افراد جامعه ما الگوی برای نسل بعدی در رخدادهای دیگر ایران اسلامی خواهد شد.

رأی اولی‌های ایران اسلامی امروز در آزمون خطیر و سرنوشت‌ساز با مشارکت و ارتقای میزان آرا انتخابات ضمن قبولی با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدا و حمایت از رهبر انقلاب تجدید میثاق و پیمان کردند.

رأی اولی‌ها با رأی خود به آمریکا با حضور و اثر انگشت خود بر تأیید و صیانت انقلاب اسلامی، گفتند که هرگز نخواهد توانست بر کشور ایران چنگ‌اندازی کنید و تا آخرین قطره خون ما ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/89010/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول