اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 ـ 422

جمشیدی: برگ زرینی در ولایتمداری مردم گلستان ثبت شد

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: این حماسه دندان‎شکن به عنوان برگ زرینی در ولایتمداری مردم استان گلستان ثبت شد.

جمشیدی: برگ زرینی در ولایتمداری مردم گلستان ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی شامگاه جمعه در جمع کمیته‌های شش‌گانه ستاد انتخابات استان گلستان اظهار داشت: تردید نداریم که در عرصه مشارکت سیاسی، مردم و نظام جمهوری اسلامی، برنده انتخابات خواهند بود همچنانکه عمر 34 ساله انقلاب اسلامی بیانگر همین واقعیت بوده است.

نظام استکباری دشمنی‎های خود را علیه ملت ایران به کار گرفته است

رئیس ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه نظام استکباری از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تمام توان و امکانات، دشمنی‎های خود را علیه ملت ایران به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: استکبار در هیچ صحنه‎ای به موفقیت دست نیافته است و ملت ایران در طول دوران انقلاب، دستاوردهای فراوانی به ثمر نشانده و همواره پیروز عرصه‎های مختلف بودند.

کاندیداهایی که آرای لازم را برای پیروزی در انتخابات کسب نکردند

جمشیدی در خصوص کاندیداهایی که آرای لازم را برای پیروزی در انتخابات کسب نکردند اذعان کرد: همه کاندیداها و هواداران آن باید قانونمداری و التزام عملی به قانون داشته باشند و به آرای مردم احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه بی‎تردید همه کاندیداها به شخص منتخب ریاست جمهوری تبریک خواهند گفت و حمایت خود را با وی خواهند داشت، ادامه داد: از هواداران کاندیداها نیز انتظار داریم که آرامش نظام دینی را فراهم و به قانون حاکم در نظام جمهوری اسلامی احترام بگذارند تا این مشارکت بی‎نظیر کام ملت را شیرین کند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه بیش از 14 جلسه با بیش از 100 مصوبه برای برگزاری انتخابات در گلستان برگزار شد، ابراز داشت: همه مصوبات مذکور به مرحله اجرا درآمد و تمهیدات لازم حفاظتی نیز فراهم شد که ماحصل آن برگزاری خوب انتخابات در سراسر استان بوده است و تاکنون هیچ مشکل ضدامنیتی نداشتیم.

ستاد پیشگیری از تخلفات تبلیغاتی با مدیریت رئیس کل دادگستری گلستان شکل گرفت

جمشیدی با اشاره به اینکه ستاد پیشگیری از تخلفات تبلیغاتی با مدیریت رئیس کل دادگستری گلستان بر اساس ماده 67 قانون انتخابات شکل گرفت، یادآور شد: هر نوع تخلف در حوزه تبلیغات پیگیری می‎شود و اگر تخلفاتی به وجود آمده باشد قطعاً برای متخلفان تبلیغات انتخاباتی پرونده تشکیل و در حوزه دادگستری بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در 14 شهرستان با فضای امن در حال برگزاری است، گفت: پیشینه و سابقه درخشان گلستان در مشارکت گسترده مردمی قابل پیش‎بینی بود که این حماسه دندان‎شکن به عنوان برگ زرینی در ولایتمداری مردم استان گلستان ثبت شد.

انتهای پیام/83001/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول