اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

شرایط امنیتی در انتخابات استان بوشهر مطلوب است

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با توجه به تدابیر امنیتی انتظامی انجام شده، انتخابات در استان در فضای مطلوبی درحال برگزاری است و تاکنون هیچ گزارش ناامنی و تخلف انتخاباتی اعلام نشده است.

شرایط امنیتی در انتخابات استان بوشهر مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر بحرانی امشب در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، این حضور را نشان از درایت و بصیرت مردم آگاه دانست و بیان کرد: مردم با این حضور حماسی دشمنان را برای همیشه ناامید و مایوس و دوستان انقلاب را مسرور و شاد کردند.

وی از خدمات و عملکرد مطلوب دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان بوشهر در انتخابات امروز قدردانی کرد و گفت: خدمات ارزشمند دستگاه‌های امنیتی انتظامی به ویژه نیروی انتظامی مطلوب و در خور سپاسگزاری است چراکه فضای حاکم در انتخابات امروز از امنیت مطلوب برخوردار بود و مردم در فضایی امن کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کردند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه دستگاه قضا دراین استان از آمادگی کامل برای برخورد با خاطیان قرار دارد افزود: قضات ویژه انتخابات در دادگستری‌‌های استان بوشهر آماده رسیدگی به پرونده‌های متخلفین هستند و کسانی که موجب خدشه‌دار شدن انتخابات شوند به طور ویژه با آنان برخورد قانونی می‌شود.

همچنین دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر،نیروی انتظامی را یکی از یاوران دستگاه قضایی دانست و افزود: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی آنچیزی که مورد نیاز بود فراهم کردن امنیت برای حضور مردم در انتخابات بود که این مهم با تدابیر فرماندهی انتظامی و دستگاه قضا فراهم شده است.

علی حسن‌پور افزود: مردم وفادار استان بوشهر، همیشه حضور خود را صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند و امروز با حضور حماسی در انتخابات دشمنان را مایوس و ناامید کردند.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول