اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بخش دوم

نصرالله: یکی از قدرتمندترین ارتش‌های تاریخ توسط مقاومت لبنان در بنت جبیل نابود شد

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد برخی در حالی درباره ریشه‌کن کردن مقاومت حزب‌الله صحبت می‌کنند که یکی از قدرتمندترین ارتش‌های تاریخ توسط مقاومت لبنان در هم شکسته شد.

نصرالله: یکی از قدرتمندترین ارتش‌های تاریخ توسط مقاومت لبنان در بنت جبیل نابود شد

به گزارش خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله در ادامه سخنرانی خود به مناسبت روز جانباز گفت آن چیزی که به خاطرش خون و بهای زیادی را پرداخت می کنی با آن چیزی که مجانی در اختیارت قرار می گیرد برابر نیست. ما صدها و هزاران سال است که لبنانی بوده و هیچ خانه یا پروژه یا اموالی در خارج لبنان نداریم. اگر هم کسانی هستند که از سرزمین خود دور مانده اند به دلیل شرایطشان بوده است اما حزب الله در لبنان بوده و ما در اینجا به دنیا آمده و همین جا نیز زندگی می کنیم و اینجا به خاک سپرده می شویم و کسی نمی تواند ما را از اینجا جدا کند.

دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه گفت: یکی از قدرتمندترین ارتش‌های تاریخ توسط دستان مبارزان ما در بنت جبیل و مارون الراس نابود شد. این آدم های پستی که درباره ریشه کن کردن ما صحبت می‌کنند چه کسانی هستند؟ ما در این کشور برای عزت و کرامت بهای سنگینی را پرداخت کردیم و همچنان برای این عزت و کرامت گرانبها حاضر هستیم که بها پرداخت کنیم.

وی در ادامه گفت: ما چیز جدیدی در زمینه انتخابات نداریم اما مداخله گری های آمریکا برای هدایت امور به یک مسیر معین را محکوم می کنیم و این اندکی از انبوه مداخله‌گری‌های امنیتی در لبنان و منطقه است.

دبیر کل حزب الله در ادامه گفت: در شرایط امنیتی خواستار حداکثر خویشتن داری بوده و لبنان از سال 2005 در بحران به سر می‌برد و در مرحله اخیر فشار رسانه‌ای بیشتر شده که باعث شده گاهی برخی سیطره خود را از دست بدهند و اقدامات غیر صحیح و غیر قانونی انجام دهند که این به ایجاد خطراتی در شرایط استثنایی منتهی می شود. ما از تمامی کسانی که در سرزمین های لبنان چه لبنانی، سوری و فلسطینی هستند می‌خواهیم که حداکثر خویشتنداری را از خود نشان دهند به خصوص ملت مقاومت در شرایط غم و خوشحالی و هر گونه فعالیت دیگری در این شرایط ممکن است واکنش‌هایی به همراه داشته باشد.

ادامه  دارد...

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول