اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اجمالی/

نصرالله: ابوالفضل العباس (ع) نماد بزرگ «وفاداری و بصیرت» است

دبیرکل حزب الله لبنان از مقام شهدا و جانبازان تجلیل کرد و ابوالفضل العباس (ع) را سمبل و نماد بزرگ وفاداری و بصیرت خواند.

نصرالله: ابوالفضل العباس (ع) نماد بزرگ «وفاداری و بصیرت» است

به گزارش خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم روز جانباز مقاوم گفت که در این مناسبت ارزشمند و در این فضای عید و مناسبت‌های زیبا و عزیز از شما که از مکان‌های متعدد نظیر ضاحیه، بعلبک، النبطیه و دیر قانون به اینجا آمده است از شما تشکر می‌کنم و این اعیاد شعبانیه را به شما تبریک می‌گویم.

وی تاکید کرد که در این مناسبت در مورد دو موضوع لبنان و سوریه و فضاهای کنونی و تحولات بعد از مرحله پیروزی در القصیر و واکنش‌ها نسبت به این پیروزی سخن می‌گویم، اما در ابتدا از تمامی جانبازان حاضر در این نشست و یا کسانی که در بیمارستان‌ها یا خانه‌ها هستند و نمی توانند در این مراسم مشارکت کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی تاکید کرد که حضرت ابالفضل العباس که به ایشان قمر بنی هاشم نیز گفته می‌شود؛ به نمونه و نمادی از وفا و بصیرت تبدیل شد.

نصرالله جانبازان را شهدای زنده خواند و تاکید کرد که خداوند خواسته که آنها گواهی زنده ای برای تمامی نسل‌ها در راستای وقایع تاریخی و حقایق میدانی و اتفاقات گذشته باقی بمانند. آنها با حوادث زیادی همراه شده‌اند که احتمالا نسل های بعد از آنها از این اتفاقات چیزی نمی‌دانند، کسانی هستند که می‌خواهند این تاریخ فراموش یا تخریب شود و همه چیز در آن دگرگون شود

ادامه دارد ...

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول