اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

مردم ایران از لحظه لحظه این حضور حماسه آفریدند

فرماندار نظرآباد گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز از لحظه لحظه حضور خود در انتخابات حماسه آفریدند.

مردم ایران از لحظه لحظه این حضور حماسه آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سیدابراهیم کسائیان عصر امروز در بازدید از شعب انتخاباتی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر لحظه به شور و نشاط برگزاری این انتخابات افزوده می‌شود و این مهم نشانه علاقه و عشق مردم به کشور و نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: هرچند که دشمنان در این انتخابات توطئه‌ها و نقشه‌های بسیار شومی را کشیده بودند و در نظر داشتند تا با تبلیغات منفی ذهن مردم را نسبت به برگزاری این انتخابات مکدر کنند، اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی این باز نیز خط بطلانی را بر خواسته‌های دشمنان کشیدند و با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی آنان را شکست دادند.

فرماندار نظرآباد با اعلام اینکه جوانان و رأی‌اولی‌ها در این شهرستان حضوری پرشور دارند، افزود: تبلیغات منفی دشمنان درباره برگزاری انتخابات در ایران هیچ تأثیری در تصمیم‌گیری این قشر از جامعه نداشت.

کسائیان گفت: با توجه به اینکه زمان برگزاری انتخابات در البرز دو ساعت تمدید شد، بنابراین از مردم در این شهرستان می‌خواهیم در فرصت باقیمانده به شعب اخذ رأی امده و آرای خود را به صندوق بیندازند.

وی در پایان گفت: هر رأی ما تیری در قلب دشمن است، بنابراین باید این آرا را هرچه سریع‌تر به صندوق بیندازیم و دشمن را نابود سازیم.

انتهای پیام/2302/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول