اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

حضور مردم در صحنه نشان از غیرت و تعصب ایرانی است

حضور در صحنه‌ مردم نشان از غیرت، تعصب ایرانی و مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

حضور مردم در صحنه نشان از غیرت و تعصب ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در حال حاضر ازدحام جمعیت در ستادهای انتخاباتی بیرجند بسیار زیاد است و 24 خرداد روز نمایش عزت و اقتدار ملت اسلامی است گروه‌های مختلف مردم در صف‌های رأی‌دهی در ستادهای انتخاباتی استان حضور دارند خبرنگار فارس در بیرجند با حضور در یکی از ستاد‌های انتخاباتی به سراغ یکی از شهروندان رفته که او  می‌گوید: افتخار می‌کنم که توانستم رأی خود را در صندوق بیندازم و در این حماسه سیاسی شرکت کنم و دین خود را به انقلاب و شهدا دفاع مقدس ادا کنم. 

فاطمه حیدری بیان داشت: امیدوارم هر کدام از کاندیدا‌ها که رأی آوردند به مردم خالصانه خدمت کنند و قدر این مردم و حضورشان را بدانند.

کارمندی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه نشان از غیرت و تعصب ایرانی است، افزود: رأی ما مشت محکمی بر دهان دشمنان است و با شرکت در انتخابات می‌توانیم شرایط کشور در عرصه بین‌الملل را بهبود بخشیم.

مریم مهرور تصریح کرد: امروز هیچ عذری برای شرکت نکردن در انتخابات وجود ندارد و همه باید از حق انتخاب خود استفاده کنند زیرا با عنایت به سخنان رهبری این یک وظیفه شرعی و دینی است و امیدوارم نامزد اصلح رئیس جمهور آینده کشور شود و این حضور گسترده مردم در پای صندوق رأی به بهترین شکل تحقق یابد.

ابوالفضل تاجی یکی از جوانان رأی اولی علت حضور خود برای نخستین بار در پای صندوق رای را داشتن شغل مناسب در آینده عنوان کرد و ادامه داد: با یک رأی سرنوشت وطنم را معلوم می‌کنم و دشمنانی که سعی دارند حضور ما در صحنه را کمرنگ جلوه دهند ناامید کنم.

انتهای پیام/22481/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول