اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصفهان:

ایران زیر ذره‌بین دشمنان با صلابت ایستاده است

شهردار اصفهان گفت: ایران زیر ذره‌بین دشمنان با صلابت و قدرتمند است.

ایران زیر ذره‌بین دشمنان با صلابت ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی سقاییان‌نژاد بعدازظهر امروز پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رای در مسجد القصی اظهار کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف فقهی و شرعی است.

وی با بیان اینکه مردم ایران این لحظات را به خوبی می‌شناسند، افزود: با وجودی‌ که مشکلات بسیاری در قسمت‌های مختلف داریم اما می‌بینیم که مردم در 22 بهمن، روز قدس و انتخابات شرکت مؤثر داشته‌اند.

شهردار اصفهان ادامه داد: در حال حاضر ما زیر ذره بین هستیم و کشورهای خارجی در رسانه‌های خود چندین هفته است که نظام ما را زیر ذره بین برده‌اند.

وی با بیان اینکه از این موجی که در شهر اصفهان شاهد آن هستیم، حماسه سیاسی محقق می‌شود که از طرفی سبب چشم روشنی کشور ما می‌شود، ادامه داد: از سوی دیگر این امر سبب چشم کوری دشمنان ما می‌شود.

سقاییان نژاد با بیان اینکه پیش بینی می‌کنم که انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده خواهد شد، ادامه داد: این شور و شعف که در حال حاضر وجود دارد در دور دوم نیز شاهد آن خواهیم بود.

وی ادامه داد: خواست ما از مردم این است که تا وقت نگذشته در انتخابات شرکت کنند زیرا رای آنها تضمینی است برای ادامه حیات نظام اسلامی ایران به عبارت دیگر تدبیری است که مردم بتوانند در سرنوشت خود شرکت کنند.

انتهای پیام/63001/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول