اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون قضایی مجلس:

انتخابات ۱۰۰ درصد سالم در حال برگزاری است

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراها ۱۰۰ درصد سالم در حال برگزاری است.

انتخابات ۱۰۰ درصد سالم در حال برگزاری است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، الهیار ملکشاهی عصر امروز در جمع خبرنگاران در استانداری لرستان با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم را به خوبی مشاهده کردند، گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی موجب تغییر رفتار دشمنان نظام و انقلاب درباره کشور ایران می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تلاش می‌کردند که مردم در این عرصه انتخابات حضوری چشمگیر نداشته باشند، گفت: حضور با شکوه و دیدنی ملت ایران این نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: آنان امروز حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم را به خوبی مشاهده کردند و به طور قطع در رفتار آنان نسبت به ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران تأثیرگذار است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور حتم دشمنان نظام با این حضور مردم تجدید نظری در زمینه نوع رفتار خود با ایران دارند.

ملکشاهی اظهار داشت: انتخابات 100 درصد سالم در حال برگزاری است و به طور یقین آنچه که مردم در صندوق اخذ رأی بریزند، شمارش می‌شود.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز با شور و اشتیاقی فراوان در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند و از آنجا که معیار همه ما قانون و قانون‌مداری است، همه باید پایبند به قانون باشیم و یک میثاق نانوشته‌ای از ارکان نظام در پایبندی نظام به قانون بسته شده است.

وی با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید قانون را معیار خود قرار دهند، افزود: در عرصه تبلیغات کاندیداها قانونمندی به خوبی اجرا شد و تعهداتی که به ملت دادند در راستای پایبندی به قانون نیز عملی شده است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به کسی که در این انتخابات پیروز می‌شود، تبریک گفت تا بلوغ و رشد سیاسی خودمان را به رخ جهانیان بکشانیم.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول