اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت‌احوال البرز اعلام کرد

اعلام شماره ملی به صورت تلفنی در استان البرز

مدیرکل اداره ثبت‌احوال استان البرز از اعلام شماره ملی به صورت تلفنی در این استان خبر داد.

اعلام شماره ملی به صورت تلفنی در استان البرز

محمود میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس قانون انتخابات و ابلاغیه‌های وزارت کشور به همراه داشتن اصل شناسنامه در زمان رای دادن الزامی است.

وی تصریح کرد: همچنین هموطنان باید در زمان حضور در پای صندوق‌های رای شماره ملی خود را نیز به همراه داشته باشند، اما همراه داشتن اصل کارت ملی الزامی نیست.

مدیرکل اداره ثبت‌احوال استان البرز افزود: افرادی که فاقد کارت ملی هستند نیز می‌‌توانند در انتخابات امروز شرکت کنند، اما باید شماره ملی خود را به خاطر داشته باشند.

میرزایی اظهار داشت: برای این دسته از هموطنانی که فاقد کارت ملی هستند، تسهیلاتی در نظر گرفته شده است و این اداره به صورت تلفنی شماره سریال شناسنامه و کد ملی را اعلام می‌کند.

وی تصریح کرد: برای این منظور مردم استان البرز کافی است با شماره تلفن‌های 33523575- 33523352 و 33550070 تماس گرفته و شماره سریال شناسنامه و کد ملی خود را به صورت تلفنی دریافت کنند.

مدیرکل اداره ثبت‌احوال استان البرز تاکید کرد: این تسهیلات به منظور تسهیل در رای دادن مردم از سوی ثبت‌احوال ارائه شده و مختص امروز است.

انتهای پیام/2302/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول