اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

845 نفر انتخابات در روستاهای گچساران را برگزار می‌کنند

فرماندار گچساران گفت: 845 نفر انتخابات سه‌گانه ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و شورای روستایی را در روستاهای گچساران برگزار می‌کنند.

845 نفر انتخابات در روستاهای گچساران را برگزار می‌کنند

محمد شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: انتخابات مظهر و نماد خلق حماسه سیاسی مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده که امروز با حضور پرشور مردم در شهر دوگنبدان و روستاهای تابعه این توصیه هوشمند در  گچساران در حال شکل‌گیری است.

وی با بیان این‌که حماسه سیاسی بسترساز حماسه اقتصادی در نتیجه پیشرفت، توسعه و رفاه عمومی جامعه است، افزود: امروز یک‌بار دیگر دشمنان قسم‌خورده و همیشه شکست خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شکل‌گیری حماسه‌ای دیگر به نام حماسه سیاسی طعم تلخ شکست را در برابر عزم راسخ و گام‌های استوار ملت ایران خواهند چشید.

شفیعی با اشاره به برگزاری انتخابات سه‌گانه در سطح روستاهای گچساران افزود: کلیه اموال اجرایی و لازم برگزاری انتخابات نیز به موقع در نقاط اخذ رأی فراهم شده و انتخابات نیز بر اساس دستور العمل‌های زمان‌بندی شده رأس ساعت 8 صبح آغاز شده است.

فرماندار گچساران ابراز داشت: 65 شعبه اخذ رأی در سطح روستاهای گچساران وجود دارد که از این تعداد 55 شعبه ثابت و 10 شعبه دیگر نیز به صورت سیار کار اخذ رأی مردم را انجام می‌دهد.

شفیعی با بیان این‌که 845 نفر کار برگزاری انتخابات در حوزه روستاهای گچساران را بر عهده دارند، ادامه داد: با توجه به این‌که اکیپ‌های برای بازدید از روند اجرایی انتخابات به روستاها اعزام شده‌اند تا کنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر وجود مشکل در اخذ رأی ارائه نشده است. در بخش مرکزی گچساران 122 روستا وجود دارد که از این تعداد 58 روستا دارای صندوق‌های اخذ رأی در انتخابات سه‌گانه هستند.

انتهای پیام/82001/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول