اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

حضور مردم در انتخابات هیمنه استکبار را لرزاند

امام جمعه موقت لنده با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات گفت: حضور سراسر شور و شعور مردم ایران در این حماسه سیاسی هیمنه پوشالی استکبار را به لرزه درآورد.

حضور مردم در انتخابات هیمنه استکبار را لرزاند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه امروز لنده با اشاره به ضرورت رعایت تقوا و پرهیزگاری در زندگی اظهار کرد: تقوا مسیر رسیدن به سعادت و دوری  از آتش دوزخ بوده که نیکان و صالحان با برگزیدن آن مسیر خود را مشخص کرده‌اند.

 

وی در ادامه با تبریک اعیاد شعبانیه افزود: ملت همیشه بیدار و سرافراز ایران اسلامی با تأسی از پاسدار رسالت و امامت حضرت سید الشهدا و با ایستادگی و مقاومت و جانبازی و جانفشانی بر گرفته از عشق به قمر بنی‌هاشم(ع) و با ایمان به خداوند متعال آمادگی ایستادگی، پاسداری و جانبازی از کیان ایران اسلامی را دارد.

امام جمعه موقت : لنده گفت: امروز ملت با اقتدار سرنوشت چهار سال آینده خود را رقم خواهد زد و کشور را سراسر شور و شعور می‌کنند.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا با اشاره به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز با حضور با شکوه خود در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان استکبار زده است.

امام جمعه موقت لنده با بیان این‌که حضور پر شور و شعور مردم در انتخابات بر گرفته از اعتقاد دینی و ملی و میهنی آنان به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام است، گفت: حضور سراسر شور و شعور مردم ایران در این حماسه سیاسی هیمنه پوشالی استکبار را به لرزه درآورد.

وی افزود: اما مردم متدین ایران اسلامی باید منویات مقام معظم رهبری را مد نظر قرار داده و در انتخاب اصلح نهایت دقت نظر را داشته باشند.

وی افزود: مهمترین ویژگی کاندیداتور اصلح ریاست جمهوری‌ داشتن پشتکار ، برنامه، هدف و ولایتمدار بودن آن‌ها است.

انتهای پیام/82013/ی40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول