اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

حضور مردم خنثی‌کننده تفکرات استکبار جهانی است

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:‌ حضور گسترده و پرشور ملت ایران در شعبه‌های اخذ رای تجدید میثاق مردم با رهبر معظم انقلاب و خنثی کننده تفکرات استکبار جهانی است.

حضور مردم خنثی‌کننده تفکرات استکبار جهانی است

سردار عزیزالله ‌ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه انتخابات امروز زیباترین صحنه حضور مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی خواهد بود، اظهار داشت: تمامی پرسنل نیروی انتظامی استان مرکزی نیز همگام و هم دوش با سایر اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های اخذ رای حضور یافته و در این آزمون بزرگ شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات حضوری محکم است و این امر به خوبی از ساعات اولیه رای‌گیری تثبیت گردید، بیان کرد: مردم همیشه در صحنه استان مرکزی امروز پاسخ تحریم ها و تبلیغات منفی آمریکا را با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رای در اولین ساعت شروع انتخابات دادند.

وی تصریح کرد: چندین هزار نفر از عوامل انتظامی به همراه نیروهای بسیجی استان امنیت انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تأمین می‌کنند و تمام توان خود را برای تامین امنیت انتخابات به کار گرفته‌اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: نیروی انتظامی همواره در راستای آرامش و امنیت مردم تلاش می‌کند و اگر عده‌ای بخواهند آرامش و امنیت مردم را بر هم بزنند، ناجا با جدیت با آنان برخورد خواهد کرد.

ملکی با اشاره به حضور پرشور مردم  استان در انتخابات امروز ادامه داد: امروز توطئه دشمنان ایران که از مدت‌ها قبل تلاش داشتند با تبلیغات دورغین و سیاه نمایی فضای کشور مانع از حضور مردم در انتخابات شوند،‌ با حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای خنثی شد.

وی گفت: تلاش دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران و ایادی دست نشانده آنان در چند ماه اخیر بر این بود که مانع از حضور مردم در انتخابات شوند، تا از این طریق نارضایتی مردم از نظام را فریاد بزنند که خوشبختانه ملت ایران بار دیگر با هوشیاری و نکته سنجی خود آب پاکی را بر دستان آنها ریخته و موجبات سرافکندگی دشمنان را در عرصه‌های بین‌المللی فراهم کردند.

انتهای پیام/87001/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول