اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل‌کنار:

نامزدها به نتیجه آرا تمکین کنند

امام جمعه بابل‌کنار گفت: نامزدها به آرای مردم تمکین کرده و بی دلیل فضای جامعه را متشنج نکنند.

نامزدها به نتیجه آرا تمکین کنند

حجت الاسلام عباس بابائیان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای نشان از شعور سیاسی و عشق و ارادت آنها نسبت به نظام جمهوری اسلامی است.

وی به ارکان برگزاری انتخابات در کشور اشاره و تصریح کرد: ارکان اجرایی و نظارت دو رکن مهم برگزاری انتخابات در کشور هستند که رکن اجرایی توسط وزارت کشور و نظارت توسط شورای نگهبان بر اساس اصل 134 قانون اساسی انجام می شود.

بابائیان بیان داشت: زمانی که ارکان انتخابات و نظارت دچار آسیب شود مردم نسبت به مسئولان برگزار کننده انتخابات بی اعتماد می شوند که بر این اساس مسئولان باید تلاش کنند که هیچ گونه تخلفی در اجرای قانون انتخابات به وجود نیاید.

امام جمعه بابل کنار برخورد قضایی با متخلفان انتخابات را ضروری برشمرد و افزود: کوچک کردن جرم انتخاباتی یکی از آسیب های جدی است که در انتخابات وجود دارد و جرم های انتخاباتی را همانند جرم های دیگر نمی بینند و به راحتی از کنار آن می گذرند حال آنکه امنیت روانی جامعه در اجرای صحیح برگزاری انتخابات بسیار مهم است.

وی با ابراز امیدواری از برگزاری انتخابات باشکوه در فضایی پرشور و نشاط بیان داشت: یکی از بزرگ‌ترین انتخابات تاریخ انقلاب در 24 خرداد سال جاری رقم خواهد خورد و ملت غیور ایران بار دیگر به مستکبران نشان خواهند داد که  مردم به این نظام وفادار و به ولایت و ارزش های انقلاب و شهدا و آرمان های امام راحل پایبند هستند.

بابائیان اذعان داشت: استکبار جهانی بداند تحریم های اقتصادی تاثیری در حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای ندارد.

انتهای پیام/86009/ض1002

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول