اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3128 شعب اخذ رای در سطح استان صورت می‌گیرد

مردم آذربایجان شرقی حماسه آفرینان دیروز و امروز

رئیس ستاد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان آذربایجان‌شرقی از آغاز رای‌گیری در سه هزار و 128 شعب اخذ رای در سطح انتخابیه استان آذربایجان شرقی خبر داد.

مردم آذربایجان شرقی حماسه آفرینان دیروز و امروز

محمدعلی نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: از مجموع سه هزار و 128 شعبه اخذ رای در سطح شهرهای و روستاهای آذربایجان‌شرقی، دو هزار و 462 شعبه ثابت و 666 شعبه سیار می باشد.

وی مجموع افراد دخیل در امر برگزاری این دوره از انتخابات را 57 هزار نفر اعلام کرد و افزود: این افراد در قالب هیات‌های اجرایی، نظارت، نیروی انتظامی و هیات‌های بازرسی انجام وظیفه می نمایند.

نصرتی تصریح کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور، در آذربایجان‌شرقی تعداد دو میلیون و 831 هزار و 886 نفر واجد شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشند.

وی اضافه کرد: رای اولی‌های استان آذربایجان‌شرقی در این انتخابات نیز 58 هزار و 769 نفر می باشند که سهم آقایان رای اولی از این تعداد 29 هزار و 959 نفر و سهم خانمها 28 هزار و 810 نفر می باشد.

رئیس ستاد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: تمام تمهیدات و مقدمات فنی و تجهیز امکانات و همچنین تامین نیروهای مورد نیاز برای حضور در شعب اخذ رای اتخاذ و فراهم شده است و هیچگونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

وی، با بیان اینکه از مدت‌ها قبل تجهیزات فنی از قبیل رایانه‌های مورد نیاز شعبات اخذ رای تامین شده است، افزود: در حال حاضر هیچ نوع مشکل امنیتی در حوزه‌های انتخابیه استان وجود ندارد و آرامش و امنیت و سلامت در تمام این حوزه‌ها برقرار بوده و برنامه‌های زمان‌بندی شده ستاد انتخابات نیز سیر طبیعی و معمولی خود را طی می‌کند.

استان آذربایجان‌شرقی با جمعیت سه میلیون و 700 هزار نفری و با تاریخی سراسر رشادت و ایستادگی، یکی از نقاط مهم و اثرگذار بر این دوره از انتخابات است.

انتهای پیام/60002‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول