اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز انتخابات و رأی‌گیری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رأی خود را به صندوق انداخت

همزمان با آغاز انتخابات و رأی‌گیری‌ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رأی خود را به صندوق شعبه سیار 73 شهر بوشهر انداخت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،آیت الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز پس از انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید قدردان مردم باشد اظهار داشت: کسی که رئیس جمهور آینده می‌شود باید قدردان اسلام، انقلاب، ولایت و مردم باشند.

امام جمعه بوشهر افزود: برنده اصلی این انتخابات شهدا، اسلام، امام راحل و مردم، تاریخ پرشکوه اسلام و قرآن هستند و این انقلاب میراث دار شهدای کربلا هستند و شهدایی برای این نظام خون دادند. بزرگان زیادی در این عرصه تلاش کردند و کسی که به ریاست جمهوری می رسد باید قدردان این زحمات باشد.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: حضور پرشور مردم در این انتخابات انقلاب را صیانت می‌کند و موجب می‌شود دشمنان در برنامه‌های خود تجدیدنظر کنند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: حضور باشکوه و گسترده مردم در انتخابات و عرصه‌های مختلف انقلاب همواره موجب شکوه و عظمت انقلاب اسلامی و شکست دشمنان بوده است.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری با بصیرتی که به مردم دادند و با راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب مردم آگاهانه و محکم در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند و از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: تاثیرگذاری هدایتهای رهبر معظم انقلاب از حضور گسترده مردم در همین نخستین ساعات شروع انتخابات در پای صندوق‌های رای برای خلق حماسه‌ای بزرگ مشهود است.

امام جمعه بوشهر گفت: مردم باز هم با حضوری باشکوه برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.

وی با اشاره به هم‌زمانی برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ادامه داد: پیش از این نیز تجربه برگزاری انتخابات همزمان داشته‌ایم و این ادغام هیچ تاثیری در برگزاری قانونمند انتخابات ندارد.

انتهای پیام/66001/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول