اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد پس از انداختن رای خود به صندوق:

هیچگاه انتخابات را به این شلوغی ندیده بودم/باید فرد اصلح را انتخاب کنیم

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: با توجه به اینکه دو انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر همزمان و با هم برگزار می‌شود انتخابات شورای شهر نباید تحت شعاع انتخابات ریاست‌جمهوری قرار گیرد.

هیچگاه انتخابات را به این شلوغی ندیده بودم/باید فرد اصلح را انتخاب کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سید‌یوسف طباطبایی‌نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور مردم را پای صندوق‌های رأی بسیار خوب می‌بینم اظهار کرد: هیچگاه انتخابات را به این شلوغی ندیده بودم و مشخص است که مردم پیرو خواسته رهبری حضور گسترده‌ای پای صندوق‌های رأی داشته‌اند تا مشت محکمی را به دهان دشمن بزنند.

وی افزود: انتخابات این دوره ریاست‌جمهوری و شورا با هم و به مردم توصیه می‌کنم که انتخابات شورا تحت تأثیر انتخابات ریاست‌جمهوری قرار نگیرد و در هر دو انتخابات مشارکت داشته باشند.

امام‌جمعه اصفهان تصریح کرد: هر چه از این انقلاب پیش می‌رود عزت ایران اسلامی بیشتر می‌شود و این در حالی است که دشمن مخالفت خود را بیشتر می‌کند و مردم نیز باید مقاوم‌تر و بصیرت بیشتری با توجه به هجمه‌های دشمنان پیدا کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که تمامی مسائل و مشکلات مالی و اقتصادی، داخلی، گرانی و انتقاد‌ها تاکنون داشته‌ایم نتوانسته است بر روی انتخابات پرشور تأثیر داشته باشد. چرا که همه این مسائل دلیل نمی‌شود که از حکومت و انقلاب و کشور کناره‌گیری کنیم.

آیت‌الله طباطبایی در خصوص توصیه و انتخاب فرد اصلح گفت: طبیعی است که در تمامی تبلیغاتی که شده است باید فرد اصلح را انتخاب کنیم و از بین این کاندیدا فرد خبره و بهترین انتخاب را داشته باشیم.

انتهای پیام/63012/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول