اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

انگشتان سبابه رنگ انتخابات به خود گرفت/مهر سبابه دشمن را به عقب می‌راند

انگشت‌های که رنگ انتخابات به خود می‌گیرند تا به دشمنان ثابت کنند که هنوز هم انقلاب اسلامی از پشتوانه‌ای قوی مردمی برخوردار است و اقدامات دشمنان سرابی بیش نیست.

انگشتان سبابه رنگ انتخابات به خود گرفت/مهر سبابه دشمن را به عقب می‌راند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کردستانی‌‌ها همگام با سایر مردم در جای‌جای ایران اسلامی با حضور در شعبات اخذ رأی حضور می‌یابند تا سرنوشت خود را تعیین کنند، شعبه مسجد جامع سنندج پر از جمعیت است، همه آمده‌اند؛ پیر و جوان و زن و مرد، عده‌ای هم کودکان خردسال را با خود آورده‌اند تا به قول خودشان شرکت در انتخابات را از همین حالا به آنها بیاموزند.

از میان آن همه هیاهو چهره نورانی پیرمردی که در گوشه دنج دیوار به عصایش تکیه داده بود نظرم را جلب کرد، به سمتش حرکت کردم تا مهمان صحبت‌هایش شوم.

کاک‌محمدامین عظیمی 75 ساله انتخابش را کرده بود این را از رنگ آبی انگشت اشاره‌اش فهمیدم، پدرجان چرا صبح به این زودی آمده‌ای از کی اینجایی، این را من گفتم، خندید و گفت: برای تعیین سرنوشت شتاب اما آگاهانه الزامی است.

می‌پرسم هدفتان از آمدن چیست؟ می‌گوید؛ بحث انتخاب سرنوشت است نخواستم از قافله عقب بمانم آمدم تا در این عرصه مهم سیاسی شرکت نمایم.

لبیک به ندای رهبری همه را به صحنه می‌آورد

سمیه خدامرادی مشارکت مردم در انتخابات را بالا ارزیابی کرد و گفت: مردم آگاه‌ و بصیر‌تر از همیشه در عرصه حضور آماده‌اند.

وی با بیان اینکه عشق به میهن و ولایت همه را پای صندوق‌ها می‌آورد گفت: همه می‌‌آییم پیر و جوان، زن و مرد ندارد هرکس به اندازه توانش باید در خلق این حماسه دخیل باشد.

به گفته وی، لبیک به ندای رهبری بهترین بهانه برای مشارکت حداکثری ملت ولایت‌مدار ایران در این انتخابات است.

ثابت می‌کنم یک ایرانی هستم

زاهد محمدی نیز در صف رأی دادن ایستاده است، می‌گوید: با حضور در انتخابات می‌خواهم ثابت کنم یک ایرانی هستم و هرکس که دوستدار این آب و خاک است باید با حضور در این عرصه سرنوشت‌ساز دین خود را به میهنش ادا کند.

این شهروند سنندجی از حضور در چنین عرصه‌ای به عنوان تکلیفی شرعی و انسانی برای یکا‌یک ملت ایران نام برد و مشارکت حداکثری مردم را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب خواند.

نمی‌گذاریم خون شهدا پایمال شود

شهلا 32 ساله دیگر شهروند سنندجی است که در این ساعات آغازین برگزاری انتخابات خود را به پای صندوق‌های اخذ رای رسانده تا در حماسه 24 خرداد به قول خودش نقش کوچکی ایفا کند.

وی به تلاش‌های گسترده دشمنان برای جلوگیری از مشارکت مردم در این عرصه سیاسی و سرنوشت‌ساز اشاره کرد و گفت: آنچه مسلم است دشمنان توان دیدن حضور مردم در صحنه را ندارند و برای جلوگیری از آن خود را به آب و آتش می‌زنند.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف با وجود توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان بخاطر حضور در عرصه ملت است و دشمن این را به درستی درک کرده است.

به گفته وی، ملت ایران برای رسیدن به این جایگاه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌ و پاسداری از خون آنان وظیفه همه ماست.

وی تصریح کرد: ملت ایران ثابت کرده است با حضور پرشور خود در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور همواره مانع از پایمال شدن خون شهدا می‌شوند.

پشتیبانی ما از کشور و رهبری همیشگی است

خاور صادقی دیگر شهروند سنندجی است که حضور حماسی در انتخابات امروز را بهترین مصداق امر به معروف در شرایط کنونی دانست و گفت: مشارکت در تعیین سرنوشت از دستورات دین اسلام و وظیفه‌ای شرعی و انسانی است.

وی خاطرنشان کرد: پشتیبانی ما از کشور و رهبری همیشگی است و برای خلق حماسه‌های بزرگ همواره در میدان عمل آماده و این را در طول 34 سال گذشته بارها ثابت کرده‌ایم.

وی شناخت کافی از کاندیداها و نامزدها را به منظور انتخاب افراد اصلح که بتوانند مشکلات مردم را حل و زمینه رشد و توسعه کشور را هموار کنند دومین رسالت مهم بعد از حضور حداکثری در این انتخابات عنوان کرد و گفت: باید با حضور و انتخاب اصلح سرنوشت سفید و روشنی را برای آینده کشورمان رقم بزنیم.

ما پای کار بودیم، منتخبین هم پای وعده‌هایش بایستند

آزاد محمدی دیگر حماسه‌‌آفرین امروز در شهر سنندج است که با قول به اینکه همه گفته‌هایش را بدون حذف و سانسور در گزارش می‌‌آورم لب به سخن می‌گشاید، از اینکه در تعیین سرنوشتش دخیل است ابراز خرسندی می‌کند و می‌گوید: وعده‌های خرد و کلان کاندیداها در طول زمان تبلیغات انتخاباتی گوش‌های زیادی را نوازش کرد بسیاری از مردم به امید تحقق این وعده‌ها به میدان آمده‌اند حال تا ببینم تا چه میزان شعارها به عمل تبدیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضر پرشورشان از همین ساعت‌های آغازین شروع انتخابات ثابت کرده‌اند همه پای کار هستند منتخبین هم پای وعده‌هایشان بایستند.

وی افزود: مردم در گام نخست با حضور در عرصه دشمن را به عقب راندن و فردا روز نوبت منتخب مردم است که گام‌های راسخش را با پشتیبانی این مردم بدور از هر حاشیه و تبعیضی به جلو بردارد.

و حرف آخر؛ دشمنان باید، بدانند حضور پرشور مردم  ایران اسلامی از اقشار و زبان‌های مختلف در جای‌جای این مرز و بوم پهناور در انتخابات امروز نمایشی نیست بلکه واقعیتی است که باید باور کنند، چرا که شور و اشتیاق امروز مردم در عرصه انتخابات ناشی از عشق به وطن، درک بالا و عمق ولایت‌مداری این ملت آزاده و تائیدی بر بی‌اثر بودن تهدیدات و توطئه‌های ریز و درشت دشمنان است.

=============

گزارش از شیرین مرادی

=============

انتهای پیام/79002/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول