اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه حضور در سرزمین ولایت-373

فروزان‌مهر: 80 هزار نفر دست‌اندرکار انتخابات در خراسان‌رضوی هستند

استاندار خراسان‌رضوی گفت: تعداد دست‌اندرکاران انتخابات در استان بالغ بر 80 هزار نفر است.

فروزان‌مهر: 80 هزار نفر دست‌اندرکار انتخابات در خراسان‌رضوی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر در بازدید از ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 16 هزار نفر از این افراد به عنوان عوامل انتظامی، تامین امنیت شعب اخذ رای را ‌عهده‌دار هستند.

وی گفت: حدود 20 هزار نفر شامل هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و نمایندگان کاندیداها در شعبه‌های اخذ رای، وظیفه نظارت و کنترل فرآیند انتخابات و صیانت از آرای مردم را عهده‌دار هستند.

فروزان‌مهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای تقویت نظارت بر انتخابات گفت: مردم استان می‌توانند تخلفات احتمالی را از طریق سامانه پیامک و شماره تلفن‌های اعلام شده در پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خراسان‌رضوی با بازرسی انتخابات استان در میان گذارند.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: مردم شریف و ولایت‌مدار استان همواره در وقوع رخدادهای بزرگ سیاسی و انقلابی پیشگام بوده‌اند و همانطور که در انتخابات سال 88 با مشارکت 86.8 درصد، به میزان 1.8 درصد از میانگین مشارکت کشوری پیشی گرفتند؛ در این انتخابات هم یک بار دیگر بصیرت و ولایت‌مداری خود را به منصه ظهور می‌گذارند.

فروزان‌مهر با اشاره به قرار داشتن استان در رتبه دوم کشور به لحاظ تعداد واجدان شرایط رای دادن گفت: در خراسان‌رضوی بالغ بر 4 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 25 هزار نفر رای اولی به تفکیک حدود 50 درصد دختر و 50 درصد پسر هستند.

انتهای پیام/70003/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول