اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

شاخص‏های رهبری در انتخاب فرد اصلح مد نظر قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: شاخص‏های رهبر انقلاب در انتخاب فرد اصلح باید در انتخابات 24 خرداد مد نظر قرار گیرد.

شاخص‏های رهبری در انتخاب فرد اصلح مد نظر قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی در جلسه هماهنگی نظام تربیتی صالحین که با حضور ائمه جماعات مساجد، فرماندهان پایگاه‏های مقاومت بسیج شهرستان در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: در تشکیل چنین جلساتی که به نفع جمهوری اسلامی و امت اسلامی است از یکدیگر پیشی بگیرید و  مصداق حدیث پیامبر اسلام که فرمودند «به طرف باغ‏های بهشت با عجله بروید و از هم پیشی بگیرید از ایشان سئوال شد که باغ بهشت کجاست؟ فرمودند همان جلساتی که با یاد خدا تشکیل می‏شود»، باشید.

وی افزود: امام خمینی (ره) نیز به مساجد اهمیت می‏دادند و می‏فرمودند از اسلحه‏ دشمن نترسید، از خالی شدن مساجد بترسید و این امر بیانگر اهمیت نقش مساجد است و همچنین باید از ظرفیت‏های مساجد برای ارشاد، هدایت و آگاهی مردم استفاده شود.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: دشمنان در حال حاضر از اذان مساجد می‏ترسند، به طوری که گفته‏اند تا مادامی که نام رسول خدا(ص) بر گلدسته مساجد برده می‏شود، مادامی که کعبه طواف می‏شود و قرآن در دست ملت است، دین نصرانیت در خطر بزرگی است.

شاهچراغی ابراز کرد: کسی که در مسجد بیشترین نقش را دارد، امام جماعت مسجد است و باید طوری برخورد کند که باعث جذب جوانان به مساجد شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: حلقه‏های صالحین نیز یک ایده بسیار خوبی است که مقام معظم رهبری هم آن را تایید کرده‏اند و باید خیلی به آن اهمیت داده شود.

شاهچراغی ادامه داد: بسیاری از صندوق‏های رأی نیز در مساجد مستقر می‏شود، بنابراین نقش اساسی و حماسی را باید نسبت به مسجد داشته باشیم.

وی گفت: انتخابات پیش‌رو بسیار حائز اهمیت است، اما انتخاب اصلح را مهم‏تر دانست و به حدیثی از پیامبر (ص) اشاره کرد که فرمودند «به کسی که به دنبال قدرت و پست است، رأی ندهید».

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در پایان متذکر شد: در انتخاب فرد اصلح باید به ملاک‏ها و شاخص‏های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری هم نسبت به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و هم انتخابات ریاست جمهوری در نظر داشته باشید.

انتهای پیام/74006/ذ/ژ1001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول