اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان:

‌‌10 هزار ناظر بر صحت و سلامت انتخابات ‌در لرستان نظارت می‌کنند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان گفت: ‌‌10 هزار ناظر بر صحت و سلامت انتخابات ‌در لرستان نظارت می‌کنند.

‌‌10 هزار ناظر بر صحت و سلامت انتخابات ‌در لرستان نظارت می‌کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، تیمور سپهوند عصر امروز در جلسه آموزشی، توجیهی ناظران شهرستان پلدختر گفت: این تعداد افراد آموزش‎های لازم را فرا گرفته و به عنوان ناظر، سرناظر و عوامل هیئت نظارت برکار یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان نظارت می‎کنند.

وی افزود: این افراد با شرکت در کلاس‎های آموزشی و توجیهی و همایش‎های فصلی و آموزش‎های تخصصی، نحوه پلمپ صندوق‎های رای، شعبات اخذ رای، شمارش آرا آموزش لازم را فرا گرفته‎اند.

وی با بیان اینکه هیئت نظارت استان لرستان با دقت و اهتمام ویژه، صحت و سلامت انتخابات را دنبال می‎کند و با تاکید بر اینکه ناظران شعب اخذ رای باید بی‎طرفی خود را در عمل ثابت کرده باشند و برای هیچ کاندیدایی تبلیغات انتخاباتی نداشته باشند.

وی گفت: باید در دوره‎های آموزشی که توسط هیئت‎های نظارت شهرستان‎ها برگزار می‎شود، شرکت کرده و مهارت‎های لازم را کسب کنند، از عوامل اصلی تحقق مشارکت حداکثری و دشمن‌شکن مردم در انتخابات صیانت از آرای مردم و تلاش برای تامین سلامت و امنیت انتخابات است.

رئیس هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان بر رعایت دقیق قانون و قانون‌محوری در تمام مراحل انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: هیچ انتخاباتی به اندازه انتخابات در جمهوری اسلامی، دقیق و منظم نیست و ساز و کار انتخابات در ایران حتی در کشورهای مدعی دموکراسی هم وجود ندارد و این موضوع برای دشمنان انقلاب، قابل تحمل نیست.

سپهوند با بیان اینکه وظیفه ناظران شورای نگهبان، نظارت بر اجرای قانون در روند برگزاری انتخابات با هدف صیانت از آرای مردم است، افزود: حضور با بصیرت و حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی، پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده است.

رئیس هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان با بیان اینکه حضور مردم در عرصه انتخابات مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را به دنبال دارد، گفت: حضور گسترده و شرکت در انتخابات وظیفه‎ای اجتماعی، شرعی، اسلامی، ملی ضمن پیشگیری از تهدیدهای دشمن نمایش اقتدار ملت ایران برای مشارکت در سرنوشت کشور، عامل مصونیت کشور از ترفندها و بیانگر اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

محمد فضلی نژاد رئیس هیئت نظارت شهرستان پلدختر گفت: 405 ناظر، سر ناظر و ناظر مسئول برای نظارت بر روند فعالیت 127 شعبه اخذ رای در این شهرستان بر روند برگزاری انتخابات ریاست جمهور در این شهرستان نظارت دارند.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم زمان 24 خرداد امسال در سراسر کشور برگزار می‎شود.

انتهای پیام/2304/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول