اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانش‌آموزی شاهرود خبر داد

طرح‏های مرمت و زیباسازی مدارس شاهرود از تیرماه آغاز می‏شود

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شاهرود گفت: طرح‏های مرمت و زیباسازی مدارس شاهرود از پنجم تیرماه آغاز می‌شود.

طرح‏های مرمت و زیباسازی مدارس شاهرود از تیرماه آغاز می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، محمدمهدی اسماعیلی در جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شاهرود که با موضوع «بسیج سازندگی» در سالن جلسات آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد، با تقدیر از همکاری آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های بسیج سازندگی اظهار کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته بسیج دانش‌آموزی آمادگی خود را برای مرمت و زیباسازی مدارس اعلام و آموزش و پرورش نیز استقبال کرده است.

وی افزود: در بحث برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی نیز بسیج فرهنگیان به صورت رایگان آماده برگزاری کلاس‌های جبرانی و بنیه علمی برای دانش‌آموزان است که باید با همکاری هم بتوانیم این اهداف مهم را تحقق بخشیم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شاهرود تصریح کرد: چهار اردوی فرهنگی و تربیتی نیز در منطقه امامزاده سراوین قطری در نظر گرفته شده است که در قالب حلقه‌های صالحین برای شرکت کنندگان در طرح بسیج سازندگی اجرا می‌شود.

اسماعیلی اظهار کرد: کلاس‌های جبرانی تقویتی از هشتم تیرماه آغاز می‌شود و امیدواریم با برنامه‌ریزی بتوانیم برنامه‌هایی مفید و ثمربخش برای دانش‌آموزان انجام دهیم.

انتهای پیام/74002/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول