اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم خبر داد

شناسنامه‌ها ممهور به مهر زرین حضور می‌شوند

فرماندار سمیرم گفت: فردا یک هزار و 356 نفر نوجوان سمیرمی شناسنامه‌های خود را برای نخستین‌بار به مهر زرین حضور می‌آرایند و با انگشتان رنگین خود مهر تأییدی بر دفاع از انقلاب خواهند زد.

شناسنامه‌ها ممهور به مهر زرین حضور می‌شوند

حامد منیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم تعداد واجدین شرایط اخذ رأی در این شهرستان را 52 هزار و 248 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و 356 نفر برای نخستین‌بار مهر زرین انتخابات را بر صفحه شناسنامه خود رقم می‌زنند و شرکت در انتخابات را تجربه می‌کنند.

وی با اشاره به شرایط شرکت رأی اولی‌ها در انتخابات، خاطرنشان کرد: شرط سنی برای رأی‌دهندگان، 18 سال تمام است، بنابراین متولدین 24 خردادماه 1374 به قبل شرایط شرکت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند.

فرماندار سمیرم، حضور رأی اولی‌ها را در انتخابات تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: مشارکت جوانان و نوجوانان به عنوان نسل جوان جامعه و آینده‌ساز کشور در این عرصه سیاسی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات 24خرداد به منزله یک جشن تکلیف سیاسی برای بیداری نظام است که به نوبه خود شور و نشاط  خاصی به انتخابات می‌بخشد.

منیری، مشارکت گسترده در انتخابات را وظیفه تک تک مردم عنوان و اضافه کرد: حضور حماسی ملت در انتخابات گامی بلند در راستای ناامیدی و یأس دشمنان انقلاب است و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.

انتهای پیام/2301/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول