اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

مردم با وضو در انتخابات شرکت کنند/ استکبار جهانی در مقابل شیعه زمین‌گیر شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه مردم با وضو در انتخابات شرکت کنند، گفت: استکبار جهانی امروز در مقابل شیعه زمین‌گیر شده است.

مردم با وضو در انتخابات شرکت کنند/ استکبار جهانی در مقابل شیعه زمین‌گیر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری و روز پاسدار دومین یادواره شهدای کلاته ورامین با حضور سید جمال جلیلی، سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین، سید رضا طباطبایی، بخشدار مرکزی این شهرستان، تعدادی از روسای ادارات و نهادها و جمع کثیری از مردم ولایی و مومن ورامین در مسجد امام حسین (ع) روستای کلاته برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در این مراسم طی سخنانی با اشاره به عظمت جمعیت استقبال کننده از مقام معظم رهبری در سالروز ورود معظم‌له به ورامین اظهار داشت: 22 خرداد پیوند عمیق امت و ولایت و تجلی عینی ولایتمداری مردم خطه 15 خرداد بود و مردم ورامین نشان دادند در خط رهبری ثابت قدم ایستادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی با بیان اینکه انقلاب اسلامی استمرار حرکت عاشورایی امام حسین(ع) است، عنوان کرد: امام(ره) با اقتدا به مکتب عاشورا در برابر استکبار جهانی ایستادند و امروز هم رهبری عزیز با ادامه همین مکتب مانند کوه در برابر زورگویی‌های مستکبران عالم ایستاده و خواهند ایستاد، مردم صبور ما نیز که تمام سختی‌ها را تحمل کرده و در راه با عظمت خود استوار ایستاده‌اند، قطعاً مکتب عاشورا را سرلوحه خود قرار داده‌اند.

امام جمعه موقت ورامین، مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را نعمت حاکمیت ولی فقیه در جامعه دانست و تصریح کرد: خدا از کسی که بخواهد نعمت ولایت را کفران کند، نخواهد گذشت، امروز تمام دشمنان درصدد این هستند که آرمان‌های شهدا و راه امام بزرگوارمان را پایمال کنند، بنابراین هوشیاری ما باید بیشتر از گذشته باشد.

وی، انتخابات 24 خرداد را عرصه خلق حماسه سیاسی دانست و گفت: مردم عزیز ما با قصد قربت و با وضو در انتخابات شرکت کنند، شرکت در انتخابات در واقع تقویت نظام اسلامی است که ریشه در ولایت اهل بیت دارد، این اولین و مهم‌ترین موضوع است که باید بدان توجه شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، موضوع مهم دوم در انتخابات را انتخاب اصلح دانست و گفت: رئیس جمهور آینده قرار است چهار سال تمام امورات این کشور را در دست داشته باشد، همه دولت‌ها کار کردند، سیاه‌نمایی بی‌انصافی است، اما بر همه دولت‌های اصلاحات، سازندگی و اصولگرایی نقد هم وارد بوده است.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش‌رو دو جبهه اصلاحات و اصولگرایی در برابر هم صف‌آرایی کردند، عنوان کرد: عملکرد اصولگرایان و اصلاح‌طلبان مشخص است، نقدهای جدی بر دولت اصلاحات به‌ویژه در مورد مسائل فرهنگی داریم، چه ننگی بالاتر از اینکه وزیر ارشاد اصلاحات در حال حاضر سر در آخور آل‌سعود و یهودیان دارد، البته اصلاح‌طلبی به معنای واقعی خوب است، امام حسین(ع) اصلاح‌طلب واقعی بود، اما اگر اصلاحات را با خودفروختگی در برابر بیگانگان معنی کنیم، مطرود است، اگر نامزدی آمد، گفت من اصلاح‌طلبم، اما از عملکرد فرهنگی دولت اصلاحات برائت می‌جویم، خوب است.

این فعال سیاسی استان تهران، برائت از فتنه را شرط اصلی اصلاح‌طلبی دانست و گفت: در فتنه ظلم‌های فراوانی به این کشور، انقلاب، مردم و اسلام عزیز شد، اگر کسی با شعار اصلاح‌طلبی آمد، اما از فتنه برائت نجست، باید دست رد به سینه‌اش کوبید.

وی، انتقاداتی نیز به دولت اصولگرا وارد کرد و گفت: اصولگرا باید تابع ولایت باشد، اصولگرایی که با ولایت قهر کند و برود در خانه نشسته و به دورکاری بپردازد، اصولگرا نیست، بین نامزدهای اصولگرا بگردید، تحقیق کنید و با حجت شرعی اصلح را انتخاب کنید.

محمودی ضمن تقبیح برخی مواضع نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات خود افزود: برخی نامزدها مواضع بزدلانه در مناظرات خود می‌گرفتند و دم از کدخدا برای جهان می‌‌زدند، این مواضع خجالت‌آور است، بدانید نظام اسلامی در موضع ضعف نیست، امروز به برکت ولایت فقیه در اوج قدرتیم و نظام اسلامی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده است، در همین سوریه آقایان مستأصل شدند و در پی راه‌حلی برای برون‌رفت از باتلاق هستند، عظمت سوریه به دلیل حمایت‌های ایران است، ما در سوریه شهید دادیم، افتخار هم می‌کنیم جوانان ایرانی از حرم حضرت زینب (س) دفاع می‌کنند.

وی گفت: استکبار جهانی امروز در برابر شیعه زمین‌گیر است، این را باید برخی نامزدهای ترسوی ریاست جمهوری بدانند و درک کنند که اگر پا به پای رهبری شجاع حرکت نکنند، توسط مردم ایران عقب رانده خواهند شد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران کلاته با اهدای هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول