اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیری برای قهرمانی بسته می‌شو‌‌د

ابطحی برای مذاکره با باشگاه دبیری وارد تبریز شد

سیدمهدی ابطحی برای مذاکره با باشگاه دبیری تبریز برای هدایت این تیم وارد تبریز شد.

ابطحی برای مذاکره با باشگاه دبیری وارد تبریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بعد از اینکه وحید شمسایی با تیم دبیری تبریز به توافق نهایی نرسید،  این باشگاه باب مذاکره را با  سید مهدی ابطحی سرمربی فصل گذشته حفاری خوزستان گشود و به همین منظور سید مهدی ابطحی شب گذشته وارد تبریز شد.

قرارداد ابطحی با تیم حفاری خوزستان  اسفند ماه  سال گذشته به اتمام رسیده است و وجود تمایل باشگاه حفاری خوزستان برای حفظ ابطحی هنوز مذاکراتی با وی انجام نشده است.

شهرام دبیری رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: ابطحی در دوران بازیگری خود جزو بازیکنان با اخلاق کشور بوده و  الگوی مناسبی برای جوانان کشور به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: ابطحی هم در فوتبال و هم در فوتسال به موفقیت‌های بزرگی دست یافت و در جام جهانی 1992 فوتسال با تیم ایران به  مقام با ارزش چهارمی جهان دست یافته و خود به عنوان بهترین بازیکن جهان شناخته شد.

افشین دبیری نیز عدم ادامه مذاکرات با شمسایی را تغییر در سیاستگذاری باشگاه ندانسته و تصریح کرد: تیم دبیری با ابطحی نیز به دنبال  قهرمانی ایران و صعود به باشگاه‌های آسیا است.

فرزین دبیری مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز هم در مورد ابطحی گفت: وی از مربیان کارنامه‌دار و موفق فوتسال کشور می‌باشد و همانطور که سال گذشته شاهد بودیم حفاری خوزستان با بازیکنان جوان تا نیم فصل در صدر جدول قرار داشت و تنها کم تجربگی این تیم سبب شد که در بین سه تیم اول جدول قرار نگیرند.

وی ابراز امیدواری کرد که با این مربی با اخلاق کشور به توافق نهایی برسند.

تیم فوتسال دبیری تبریز سال گذشته به بالاترین عنوان خود در رقابت های لیگ فوتسال کشور دست یافته و چهارم شد. قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور و صعود به باشگاه‌های آسیا  هدف این باشگاه در رقابت‌های فصل آتی است.

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول