اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم با صدور پیامی

جانبازان بر بلندای قله‌های ایمان و اخلاص ایستاده‌اند

استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) را گرامیداشت و گفت: جانبازان سروقامتان همیشه جاوید و استوار بر بلندترین قله‌های ایمان و اخلاص هستند.

جانبازان بر بلندای قله‌های ایمان و اخلاص ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام کرم رضا پیریایی آمده است: چهارم شعبان المعظم سالروز ولادت آموزگار بزرگ عشق و وفا، امیر ادب، الگوی بی بدیل شجاعت و مردانگی، حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، به‌نام نامی روز جانباز نامگذاری شده است.

در این پیام خاطرنشان شده است: جانبازان، این سروقامتان همیشه جاوید و استوار بر بلندترین قله‌های ایمان و اخلاص و سند عزت، افتخار و جاودانگی این ملت بزرگ و مردان مردی که با تاسی از بزرگ جانباز حماسه کربلا، ردای پر افتخار جانبازی را بر تن کردند و نامشان را برای همیشه تاریخ، به عنوان گل‌های زیبای گلستان انقلاب اسلامی بر جریده عالم ثبت و جاودانه کردند. شاهدان زنده‌ای که مشیت الهی بر آن شد تا در طی طریق عشق و وصال به معبود، از کاروان شهادت باز مانده تا وجود نورانیشان سفیر هدایت ما در تاریکی و ضلالت باشد.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب فرارسیدن میلاد با سعادت علمدار عرصه ایثار و ولی حماسه‌سازان، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمام جانبازان معزز، این اسوه‌های صبر و ایثار به ویژه جانبازان محترم استان مقدس قم تبریک و تهنیت عرض کرده از درگاه ایزد منان سلامتی، بهروزی و شکیبایی همه جانبازان عزیز و خانواده‌های محترمشان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/2258/ک/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول