اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرثیه برای قهرمان/

فوتبال ساحلی شهرداری تبریز غرق شد

با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز از جدول مسابقات لیگ برتر حذف شد.

فوتبال ساحلی شهرداری تبریز غرق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز صادر کرد و این تیم را از جدول مسابقات کنار گذاشت.

رای ‌کامل کمیته انضباطی در خصوص تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز به شرح زیر است:

با توجه به مکاتبات انجام شده با هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در مورد اعلام برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی و همچنین درخواست از هیئت مذکور در خصوص ارسال مدارک تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز و عدم حضور در مسابقات تعیین شده از سوی این تیم از جمله مسابقه 18/3/92 در مقابل تیم ایرمان سمنان تاییدی براعلام انصراف تیم‌های ورزشی باشگاه مذکور از حضور در مسابقات از جمله فوتبال ساحلی همان طور که شهردار تبریز در مصاحبه‌ها اعلام کرده و اقدامی برای تکذیب و یا رد این مطلب وجود ندارد، از این رو با ارجاع گزارشات به کمیته انضباطی این کمیته به استناد مقررات مربوط نتایج دیدار تیم شهرداری تبریز با دو تیم ملوان بندرگز و ایرمان سمنان را سه بر صفر به سود این تیم‌ها و به خروج تیم از جدول مسابقاتی حکم صادر می‌کند.

در مورد انصراف تیم از حضور در مسابقات باستناد ماده 3-30 آیین‌نامه نقل و انتقالات، بازیکنان این تیم را مشمول مقررات ذکر شده و آزاد اعلام می‌شود.

رای صادره در قسمت نخست قطعی و در مورد بند دوم در مهلت یک هفته قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف خواهد بود.

مرثیه برای قهرمان

تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز یکی از تیم‌های موفق باشگاه شهرداری تبریز است که در عمر کوتاه خود یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد.

این تیم در رقابت‌های فصل گذشته با 17 پیروزی متوالی و بدون مساوی و باخت به عنوان قهرمانی ایران  دست یافت. این رزومه درخشان نیز در تصمیم شهردار تبریز مبنی بر عدم تیمداری این مجموعه کارساز نشده و فوتبال ساحلی این باشگاه منحل شد.

بعد از حکم کمیته انضباظی فدراسیون فوتبال که منجر به سقوط شهرداری تبریز از لیگ برتر شد؛ نوین فعالیت تمام تیم‌های باشگاه شهرداری تبریز را به تعلیق درآورد و بعد از حکم کمیته استیناف کلیه رشته‌های این باشگاه منحل شد.

فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، والیبال، بسکتبال و هندبال بخشی از ورزش‌های سرمایه‌گذاری شده باشگاه شهرداری تبریز بود که وضعیت این تیم‌ها در پرده ابهام قرار دارد.

انتهای پیام/60002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول