اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

سپاه هرگز از عملیات روانی دشمنان مأیوس نخواهد شد

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: دشمنان بدانند سپاه هرگز از عملیات روانی آنها مأیوس نخواهند شد و با تمام قدرت و قوت از مسیر انتخابی خود که همان دفاع از ارزش‌های انقلاب و شهداست، عقب‏نشینی نخواهد کرد.

سپاه هرگز از عملیات روانی دشمنان مأیوس نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار علی استادحسینی به مناسبت روز پاسدار، اظهار کرد: امام حسین (ع) در راه دفاع از اسلام و دین خدا از همه چیز گذشت و جان و مال و خانواده ذره‏ای ایشان را از ادامه مسیر منحرف نساخت.

وی با اشاره به فلسفه نامگذاری ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار، خاطرنشان کرد: پاسداران با اقتدا به امام حسین(ع) در تمام شرایط و دوران‏ها آماده جانسپاری در راه اسلام و دین هستند و در راه حفظ مبانی دینی، اصول و ارزش‏های اسلام ناب محمدی(ص) لحظه‏ای عقب‏نشینی نخواهد کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: سیل خون شهدای پاسدار در جنوب و غرب و اقصی نقاط کشور و امروز در منطقه نشان از تداوم راه حسینی دارد.

استادحسینی گفت: راه امام حسین (ع) همواره چراغ راه پاسداران است و در حقیقت باید گفت پاسداران هر ساله با گرامیداشت روز سوم شعبان تجدید میثاقی دوباره با امام حسین (ع) می‏بندند و عهد می‏کنند که هرگز از این مسیر جدا نخواهند شد.

وی افزود: سپاه به عنوان بازوی ولایت‏ فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون از مسیر ولایت خارج نشده است و این امر علت اصلی هجمه‌های رسانه‌های معاند غربی علیه سپاه است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: دشمنان بدانند سپاه هرگز از عملیات روانی آنها مأیوس نخواهند شد و با تمام قدرت و قوت از مسیر انتخابی خود که همان دفاع از ارزش‌های انقلاب و شهداست، عقب‌نشینی نخواهد کرد.

استادحسینی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت برتر در منطقه ظاهر شده است، افزود: دشمنان سعی دارند با انواع هجمه‏ها علیه سپاه این بازوی قدرتمند را از میدان خارج کنند؛ امام زهی خیال باطل چرا که تا زمانی که سایه ولایت بر سر سپاه است این آرزو را به گور خواهند برد.

وی گفت: اینکه امام خمینی(ره) فرمودند که هرجا دیدید دشمن از شما تعریف می‌کند در خود شک کنید؛ البته که همین گونه است و اگر دشمن علیه نظام و انقلاب اسلامی عملیات روانی و رسانه‌ای و همه جانبه نداشته باشند، باید شک کنیم و بیش از پیش مراقب باشیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه سپاه باکی از هجمه‌های دشمن ندارد، تصریح کرد: فتنه فتنه‌گران داخلی و خارجی بر علیه سپاه نشان از عملکرد مطلوب سپاه در دفاع از انقلاب و ارزش‌های نظام است.

استادحسینی افزود: سپاه از روز نخست شکل‌گیری با انواع توطئه‌ها مقابله کرده است؛ آن زمان که در کردستان 60 پاسدار را سر بریدند، اما سپاه عقب‌نشینی نکرد.

وی بیان کرد: سپاه در هر مقطعی با توجه به مقتضیات زمان به وظیفه خود عمل کرده است و رشادت‌ شیرمردان سپاهی و بسیجی در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام در گنبد، خوزستان و کردستان در خاطره‌ها و اذهان باقی مانده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به کارنامه درخشان سپاه از زمان تأسیس تا کنون در برابر چالش‌‌های پرخطر و رشادت‌های سبزپوشان سرو قامت در طول هشت سال جنگ تحمیلی گفت: مسئولیت اصلی جنگ با ارتش بود و سپاه نیز به تبعیت از امام خمینی(ره) به منظور دفاع از انقلاب و نظام وارد صحنه شدند و جانانه از ارزش‌ها دفاع کردند و حماسه‌ای جاوید خلق کردند.

استادحسینی افزود: مردم با وجود توطئه‌های روانی دشمنان، سپاه را از خودشان می‌دانند؛ چراکه خدمات ارزنده مجموعه سپاه و بسیج در روستاهای دور و نزدیک از قبیل بهداشتی، عمرانی، فرهنگی و اعتقادی را شاهد بوده‌اند و به زعم باطل دشمنان نظام مردم به سپاه اعتماد دارند.

وی، شاخصه‌های یک پاسدار علوی و فاطمی را ولایت‌مداری و بصیرت عنوان کرد و گفت: مشروعیت نظام از ولایت است و پاسداران همواره پشتیبان و تابع محض ولایت فقیه بوده و هستند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: یکی دیگر از مهمترین شاخصه‌های پاسداری بصیرت، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی است و باید گفت تمام بدبختی‌ها، عقب‌ماندگی‌ها و شکست‌ها در طول تاریخ از بی‌بصیرتی مردم آن زمان بوده است.

استادحسینی با اشاره به تأثیر حضور پرشور و حماسی ملت ایران در انتخابات 24 خردادماه گفت: حضور حماسی و حداکثری مردم در انتخابات 24 خردادماه با دو شاخصه مهم کارآمدی و ارزش‌مداری موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی تأکید کرد: امروز چشم دشمنان به انتخابات ما دوخته شده است و خلق حماسه سیاسی منجر به خلق حماسه اقتصادی خواهد شد و با حضور پرشور آحاد مردم بار دیگر حماسه‌ای عظیم را خلق خواهیم کرد.

انتهای پیام/2249/ذ/ژ1001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول