اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

روح معنویت و بصیرت در سپاه متبلور است/ پاسداری تنها یک شغل نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: روح معنویت و بصیرت امروز در سپاه متبلور است و پاسداری تنها یک شغل نیست.

روح معنویت و بصیرت در سپاه متبلور است/ پاسداری تنها یک شغل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام ‏والمسلمین جعفر رعایتی چهارشنبه‌شب در مراسم جشن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار که با حضور خانواده‏های پاسدار سپاه استان سمنان در مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد، ضمن تبریک طلوع ماه شعبان و میلاد فرخنده ائمه نور و روز پاسداشت مقام و منزلت پاسداران شقایق نشان، اظهار کرد: پاسداری تنها یک شغل نیست؛ بلکه یک ارزش است.

وی ادامه داد: به فرموده امام خمینی(ره)، «اگر سپاه نبود، کشور نبود» و مد نظر این سخن گوهربار، سپاه اخلاقی و سپاهی است که روح معنویت و بصیرت در آن متبلور باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: هدف متعالی پاسداران دفاع و پاسداری از انقلاب و ارزش‏های انقلابی است، نه در حرف؛ بلکه در عمل.

رعایتی بیان کرد: افتخار پاسداران این است که در روز ولادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) به نام روز پاسدار نامگذاری شده است، امیدواریم بتوانیم همچون امام حسین(ع) در راه پاسداری از ارزش‏ها آنجا که لازم باشد، جانفشانی کنیم.

وی اذعان داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قله عزت و سرفرازی استقرار یافته و این امر جز با ایثارگری‏ها، مقاومت‏ها و جانفشانی دلیرمردان این مرز و بوم حاصل نمی‏شد.

وی با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی، افزود: 24 خردادماه با انتخابی اصلح حماسه عظیم حماسی را خلق خواهیم کرد و پاسداران همان‏طور که تاکنون در صف اول جبهه‏های مختلف بوده‏اند، این بار نیز در صف مقدم حماسه سیاسی و اقتصادی به تبعیت از ولی امر خویش خواهند بود.

براساس این گزارش، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اجرای سرود گروه «آوای بی‏صدا»، مولودی‏خوانی توسط مداح اهل بیت «مهدی فاطمی نیا»، پخش کلیپ بصیرتی و تقدیر از پاسداران نمونه از جمله برنامه‏های جانبی این مراسم بود.

انتهای پیام/2249/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول