اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روح‌الامینی:

روحانی تمام آرای عارف را در اختیار ندارد / ائتلاف 1+2 باهم رقابت کرد

مشاور ارشد محسن رضایی با اشاره به اینکه با کنار کشیدن عارف تمامی آرای وی به روحانی منتقل نمی‌شود، گفت: قرار بود اتئلاف 1+2 با هم رقابت نکنند.

روحانی تمام آرای عارف را در اختیار ندارد / ائتلاف 1+2 باهم رقابت کرد

 عبدالحسین روح‌الامینی در حاشیه همایش انتخاباتی طرفداران رضایی در مسجد امام حسین(ع) شهر آمل در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه کسانی که از انتخابات کنار کشیدند، پایگاه رأی خاص خود را داشتند و این به این معنا نیست؛ کسی که کنار کشید تمام آرای او به سبد یک فرد وارد شود، اظهار داشت: اگر هاشمی و خاتمی هم بودند و کنار می‌کشیدند از طیف خاصی از آرای خود را داشتند. بخشی از افراد رأی مستقل دارند که آرای آنها منتقل نمی‌شود و سلیقه رأی مشخصی به صورت جداگانه دارند.

وی ادامه داد: با کنار کشیدن عارف و حداد وضعیت شفاف‌تری در عرصه انتخابات ایجاد شده است، اما این به این معنا نیست که روحانی تمام آرای عارف را در اختیار داشته باشد. ممکن است در ساعات پایانی یکی دو کاندیدا جابه‌جا شوند که البته این امر بعید به نظر می‌رسد.

مشاور ارشد محسن رضایی خاطرنشان کرد: رضایی در بیش از 11 استان جنوبی و غربی کشور رتبه نخست را دارد و در سراسر کشور نیز جایگاه خوبی به دست آورده است و پیش‌بینی می‌کنیم جریان‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا تأثیری در آرای وی نداشته باشند و حتی ممکن است منجر به افزایش رأی او شود.

روح‌الامینی تصریح کرد: در روزها و ساعت‌های اخیر تلاش‌هایی صورت گرفته است که یکی از این دو نفر کنار بروند، چون از ابتدا قرار بود ائتلاف 1+2 باهم رقابت نکنند و تنها یکی در عرصه انتخابات شرکت کند که این امر میسر نشد، اما در ساعات پایانی رسیدن به یک کاندیدای مشترک بعید به نظر می‌رسد.

وی در پایان بیان داشت: هر آنچه مردم تصمیم بگیرند، همان میسر می‌شود و ما نیز از همان حمایت می‌کنیم. مهم حضور حماسی مردم است که امیدواریم به پیروزی بزرگ کشور منجر شود.

 انتهای‌ پیام /86011/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول