اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/کواکبیان در جمع حامیان روحانی:

روحانی امروز حرفی از رزمنده بودن خود به میان نمی‏آورد

دبیرکل حزب مردم‏سالاری گفت: روحانی امروز حرفی از رزمنده بودن خود به میان نمی‏آورد.

روحانی امروز حرفی از رزمنده بودن خود به میان نمی‏آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مصطفی کواکبیان امشب در جمع حامیان حسن روحانی، کاندیدای ریاست جمهوری در فیروزکوه با اشاره به وجود 11 میلیون بیکار در سطح کشور و ادعای دولت مبنی بر وجود پنج میلیون بیکار اظهار کرد: وقتی بررسی می‏کنیم، می‏بینیم آنهایی که در هفته یک ساعت کار می‏کنند را نیز جزو آمار اشتغال محسوب کرده‏اند.

وی گفت: 5/2 میلیون شغل در سال نمی‏خواهیم؛ حداقل همین مشاغل موجود را حفظ کنید که کارخانجات و صنایع با وجود مشکل در تامین مواد اولیه، نقدینگی و . . . روز به روز در حال اخراج نیروی کار خود هستند.

دبیرکل حزب مردم‏سالاری اضافه کرد: آقایان سال گذشته 25 میلیارد دلار برای واردات هزینه کردند و نام آن را «انقلاب اقتصادی» نهادند؛ در حالی که امروز حتی جای نماز از چین وارد می‏کنیم و این سیاستی است که در پیش گرفته‏اند.

بدون روحانی فقط باید تحمل کرد

دبیرکل حزب مردم‏سالاری هشدار داد: بی‏تعارف می‏گویم اگر غیر از حسن روحانی به کاندیدای دیگری رأی دهیم، باید به همین شیوه ادامه داد و فقط تحمل کرد.

کواکبیان خاطرنشان کرد: نگفته و نمی‏گوییم با حضور روحانی در یک سال تحول ایجاد می‏شود؛ اما حداقل وضع بدتر نمی‏شود، ارزش پول ملی پایین نمی‏آید، تورم افسارگسیخته نخواهد بود و . . . .

نماینده سابق سمنان در مجلس شورای اسلامی هشدار داد: باید بدانیم و آگاه باشیم که اگر بی‏تفاوت برخورد کنیم، نسل‏های آینده ما را نخواهند بخشید.

روحانی امروز حرفی از رزمنده بودن خود به میان نمی‏آورد

دبیرکل حزب مردم‏سالاری افزود: روحانی مسئول پدافند کشور در زمان جنگ بود و پا به پای هاشمی‏رفسنجانی در میادین جنگی حضور داشت؛ اما امروز حرفی از رزمنده بودن خود به میان نمی‏آورد و در مقابل عده‏ای خود را رزمنده می‏نامند.

کواکبیان تصریح کرد: معتقدیم به جای اخلاق پلیسی داشتن و گیر دادن به جوانان، باید پلیس اخلاقی داشته باشیم؛ باید توجه کنیم جامعه نیازمند اخلاق، عدالت و کرامت انسانی است.

انتهای پیام/2568/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول