اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پردیس خبر داد

برخورد با شماری از کاندیداهای متخلف در پردیس

فرماندار شهرستان پردیس گفت: برخی از کاندیداهای شوراهای اسلامی این شهرستان دچار تخلف شدند که برخوردهای لازم با این تخلفات صورت گرفته است.

برخورد با شماری از کاندیداهای متخلف در پردیس

ایرج بیگدلو دقایقی پیش در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، به آخرین تحولات انتخاباتی در شهرستان پردیس اشاره کرد.

وی اضافه کرد: در روزهای جاری برای اینکه نمایندگان فرماندار، اعضای هیئت نظارت، بازرسان و افراد مسئول در شعبات اخذ رأی به وظایف محوله خود و نحوه صحیح اجرای قوانین آگاه شوند، کلاس‏های آموزشی با حضور مدرسان باسابقه در شهرستان پردیس برگزار شد.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: برگزاری این کلاس‏های توجیهی سه روز به طول انجامید و تا امروز ادامه داشت.

بیگدلو با اشاره به مواردی که در این کلاس‏ها بیان شد، افزود: چارچوب‏ها، محدودیت‏ها، وظایف و مسائل قانونی انتخابات در این کلاس‏ها مطرح و شرح داده شد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این کلاس‏های توجیهی نیز روان‏سازی و اجرای قانونمند انتخابات بوده است.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: جلسات مشترکی نیز با بازرسان، هیئت‏های اجرایی و نمایندگان فرماندار با نمایندگان کاندیداها برگزار و موارد و چارچوب‏های قانونی انتخابات در این جلسات یادآوری شد تا بتوانیم در روز 24 خرداد ماه انتخاباتی با رعایت قانون و بدون حاشیه برگزار کنیم.

بیگدلو در مورد تخلفات انتخاباتی گفت: این گونه تخلفات از سوی بعضی از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرستان پردیس صورت ‏گرفته که در حال رصد است.

وی با بیان اینکه برخوردهای لازم با این تخلفات صورت گرفته است، تأکید کرد: به مسئولان ستادهای انتخاباتی کاندیداهایی که تخلف جزئی مانند تخلف در روش و چگونگی انجام تبلیغات داشتند، به صورت مکتوب تذکر داده شد.

فرماندار شهرستان پردیس اظهار کرد: همچنین از آن دسته از کاندیداهایی که تخلفات حادتری داشته‏اند، دعوت شد و با حضور اعضای شورای تأمین، رئیس دادگستری، ادارات مربوطه، دستگاه‏های نظارتی و بازرسی هیئت نظارت استان تهران، جلساتی را به صورت مجزا در مدت سه ساعت با آنها برگزار کردیم.

بیگدلو اضافه کرد: در این جلسات با اعلام تخلفات و متذکر شدن این موارد و با اتمام حجت و دادن تذکرات پایانی به کاندیداها به آنها اعلام شد که اگر تخلف دیگری به طور مجدد از آنها شاهد باشیم، قطعا برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین تذکرات جدی به افرادی از برخی صنوف که به صورت نامتعارف وارد انتخابات شده بودند، داده شده است.

انتهای پیام/2568/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول