اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جنبش الوفاق پایان حکومت دیکتاتوری آل خلیفه در بحرین را خواستار شد

جنبش الوفاق بحرین با محکوم کردن جنایات رژیم آل خلیفه، پایان دیکتاتوری این رژیم در بحرین را خواستار شد.

جنبش الوفاق پایان حکومت دیکتاتوری آل خلیفه در بحرین را خواستار شد

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری العالم، جمعیت اسلامی الوفاق بحرین با انتشار بیانیه‌ای از دولت بحرین و رژیم آل خلیفه خواست به اقدامات غیرقانونی و بی اخلاقی‌ها در جامعه بحرین پایان دهند و مردم را منشاء قدرت بدانند.

جمعیت اسلامی الوفاق بحرین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: اقلیت در بحرین بر استبداد، قبضه قدرت و تصمیم گیری‌ها اصرار می‌ورزد و اکثریت مردم خواهان تحولات دموکراتیک و پایان دیکتاتوری کنونی در کشورشان هستند.

این بیانیه با اشاره به پرونده سازی‌های رژیم بحرین علیه مخالفان، شکنجه در زندان‌های این کشور و طرح ادعاهای کشف شبکه‌های خرابکارانه، افزود: همگان چگونگی این پرونده سازی‌ها و تفکر پشت پرده آنها را می‌دانند، این روند در طول سال‌های گذشته صحنه سیاسی کشور را پیچیده کرده و باعث دور شدن از راه حل و تزلزل ثبات در بحرین شده است.

جمعیت الوفاق با اشاره به پخش اعترافات یک مخالف بحرینی از تلویزیون این کشور، این اعتراف و اعترافات مشابه را تحت شکنجه دانست و افزود: این سیاست‌ها کشور را وارد کشمکش شدید سیاسی خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: وزارت کشوری که باید حافظ جان شهروندان باشد به دستگاهی برای دشمنی با مردم، سرکوب، حمله، قتل و پیگرد شهروندان تبدیل شده است و حقوق انسانی و طبیعی مردم مصادره شده است.

جمعیت وفاق تاکید کرد: شکنجه شهروندان و تداوم آن ایجاب می‌کند مراجع بین‌المللی با این امر مقابله کنند، زیرا رژیم بحرین با جلوگیری از ورود گزارشگر ویژه سازمان ملل در امر مبارزه با شکنجه به بحرین که در گزارش نهادهای بین‌المللی به آن اشاره شده است، بر وجود شکنجه‌گری صحه گذاشته است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول