اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

1200 در برگزاری انتخابات تنگستان فعالیت دارند

فرماندار تنگستان گفت: یک‌هزار و 200 نفر در بخش‌های مختلف در برگزاری انتخابات روز 24 خرداد ماه در تنگستان مشغول فعالیت خواهند بود.

1200 در برگزاری انتخابات تنگستان فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، احمد جعفری‌نسب عصر امروز در همایش انتخاباتی در جمع اعضا شعب اخذ رای شهرستان تنگستان گفت: در شهرستان تنگستان 84 شعبه اخذ رای یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی برای جمع آوری آرا مردم آماده است.

جعفری نسب افزود: تمامی ملزومات برای حضور گسترده مردم در انتخابات آماده و یک‌هزار و 200 نفر در امر برگزاری انتخابات فعالیت دارند.

جعفری نسب بیان داشت: امیدوارم در 24 خرداد ماه مردم بار دیگر با حضور گسترده و پرشور خود وفاداری خود را به انقلاب، خون شهدا و ولایت ثابت کرده و تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

فرماندار تنگستان عنوان کرد: مردم غیور و دلیر شهرستان تنگستان همیشه در تمامی صحنه‌ها به ویژه انتخابات حضوری حماسی داشته‌اند  و در 24 خرداد ماه هم بار دیگر همراه و هم گام با مردم ایران حماسه سیاسی را رقم خواهند زد.

جعفری نسب اظهار داشت: انتخابات ایران از پاکترین و کم‌نظیرترین انتخابات جهان است.

وی ضمن تاکید بر صبر و بردباری و دقت اجرای قانون انتخابات توسط اعضا شعب و نمایندگان فرماندار گفت: انتخابات را مردم برگزاری می‌کنند چون اشخاصی که در هیئت‌های نظارت،اجرایی و بازرسی هستند از بدنه جامعه و معتمدین هستند.

انتهای پیام/66006/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول