اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

انتخابات شوراها در 825 روستا برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از برگزاری انتخابات شورای اسلامی روستایی در 825 روستای این استان خبر داد.

انتخابات شوراها در 825 روستا برگزار می‌شود

ابوالقاسم نصراللهی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی در 825 روستای این استان برگزار می‌شود که از این تعداد 784 روستا تا یک‌‌هزار و 500 نفر و 41 روستا نیز بیش از یک ‌هزار و 500 نفر جمعیت دارند.

وی از ایجاد 915 شعبه اخذ رای در نقاط روستایی استان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 842 شعبه اخذ رای ثابت و تعداد 73 شعبه سیار خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به تایید صلاحیت چهار هزار و 713 نفر از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی روستایی استان گفت: 674 دهیاری و 23 بخش استان در بخش روستایی مسئولیت برگزاری انتخابات شوراها را بر عهده دارند.

نصراللهی ادامه داد: در روستاهای بیش از یک‌‌هزار و 500 نفر، پنج نفر به عنوان عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل و در روستاهای تا یک ‌هزار و 500 نفر سه نفر به عنوان عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

وی از مردم برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد و بیان داشت: مردم باید بدانند اهمیت انتخابات شوراها کمتر از ریاست جمهوری نیست و مردم باید در انتخابات شوراها نیز همچون انتخابات ریاست جمهوری حضوری جدی و پررنگ داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از رصد تخلفات تبلیغاتی نامزدها خبر داد و بیان داشت: روند تبلیغات نامزدها همواره از سوی مسئولان ذی‌ربط رصد و تخلفات تبلیغاتی نامزدها تهیه و گزارش شده که به آنها رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/87001/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول